יום ראשון, 4 באפריל 2010

סיכום שבוע 13 – עוד פחות פשוט

השבוע לא היה פשוט, בכמה מובנים משפחתיים. לפעמים הספינה צריכה להפליג במים סוערים. אבל מכיוון שדי ברור שלא הכל יכול לעלות לפה, להלן סיכום חיובי של השבוע. והיה בו לא מעט מין החיובי.
משפחה וחברים:
בסופ"ש הקודם הבת בילתה בבי"ס במסיבת וייס. זו מסיבה מסורתית שדומה למה שרואים בסרטים. אם לבנים יש פרום, בו הם מזמינים למסיבה את הבנות, הרי שלמסיבת הוייס מזמינות הבנות את הבנים. רעיון שיוויוני ראוי ויפה. לא הבנתי את מי הזמינה הבת, אבל נראה שנהנתה.
החבר שהגיע מהארץ טייל איתנו בסנטה ברברה ביום שבת, וזו היתה גם הזדמנות שלנו ליהנות שוב מהעיר היפה. היה נחמד להיות נוכח בסיטואציה משעשעת שבה הבן והחבר זכו למנת קירקורים מחבורת בנות ישראליות מקומיות, שזיהו את המוצא המשותף ונהנו מלנסות למשוך את תשומת ליבם של שני הצעירים. אז להלן כמה תמונות מהיום החביב (חלק בחסותה של הבת):
מהרציף היפה
הטיילת שעל החוף
ברחובות היפים, המוארים ומלאי הפרחים
יחד בילינו בסדר, שלפי בקשת הקהל היה קצר ותמציתי. מלבד החברותא והאוכל הטוב (כתמיד), לא באמת הקדשנו תשומת לב למנהגי החג ולהגדה. חבל, אני דווקא אוהב את העניין, אבל לא היה ביקוש לזה הפעם.
חוצמזה, הפריחה עדיין יפה, אז הצלחתי לצלם קצת ממנה בגינת החברים:
עבודה
מתארגנים לפעילות משמעותית שתציין עליית מדרגה בפעילות. זה אמור להתחיל ביום שישי הבא, אבל ההכנות כבר מתחילות.
בבלוגיה:
כרגיל, אני בפיגור קריאה. בקושי מספיק לתפוס רשומות מהרידר רגע לפני שהן נמחקות בחלוף 30 יום.         גם מבחינת תפוקה, השבוע היה נמוך והספקתי להעלות רק שתי רשומות:
פסח – רשומה בסדרה "החגים שלי", על היבטים ערכיים חילוניים של החג
מריחואנה – על הדיון הנסוב בקליפורניה על הפיכתו של הסם לחוקי, ודעתי האישית בעניין
ובענייני ספרים
עדיין עם הסיפור מרתק על האיש מיוחד שניצח את הסרטן שתקף אותו בגיל צעיר. דווקא הקצב לא רע, בהתחשב בקריאה באנגלית. פרטים בהמשך.

השבוע הקרוב זה המשך שבוע של חג הפסח. החברה יוצאים לחופשה מבי"ס, ואני מקווה להצליח לקחת כמה ימים לאיזה בילוי משותף (למרות הגלים). מקווה לעוד חוויות חיוביות ברובן.
המשך חג חירות אביבי שמח לכולנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)