יום שבת, 1 במאי 2010

סיכום שבוע 17 – רגיל

עדכון מצולם מעץ השזיפים המתפתח
כללי
הסופ"ש הקודם היה פעיל למדי מבחינת החוויות (למרות ששבת היתה בעצימות נמוכה). חוץ מזה אין ולא היה הרבה במיוחד. אז אין הרבה מה לספר. זה מוזר, דווקא כשיש לי תחושה חיובית בנוגע לשבוע, אני מוצא שאין הרבה מה לספר. ומצד שני, יש שבועות שבהם אני מרגיש שהשבוע היה "לא משהו" ובסיכום אני מוצא בו יותר משחשבתי.
אז להלן הסיכום בפרטים (המעטים), לפי הנושאים השיגרתיים:
משפחה וחברים:
אין הרבה מה לספר בנושא הזה. חיים שגרתיים למדי. גם עודף הרשומות שהעליתי (כפי שאפרט תיכף) מיצו את העניינים המרכזיים שקרו לנו.
רק דבר נוסף, קטן ולא משמעותי אבל נחמד אפשר לספר – בשבוע שעבר, בארוחת המנגל עם החברים, זו שעליה כבר סיפרתי) גיליתי פרט חביב שעליו שכחתי לספר – החבר הנחמד שלנו פה, זה שאצלו היינו בחג וגם בבית שהוא מתכוון לרכוש, ושאותו אנחנו מכירים פה כבר כשנה וחצי, מסתבר שהוא שירת באותו בסיס חיל האוויר יחד איתי בשירות הסדיר. איכשהו, בניגוד לישראלים רבים, לא דיברנו בכלל על הצבא, אז לא גילינו את העובדה המשותפת הזו בעברינו. כנראה שלא יצא לנו ממש להיפגש אז, כי בבסיסים הגדולים הללו זה בהחלט אפשרי.
עבודה
שבוע פעילות רגיל. גם בנושא הזה אין מה לדווח במתכונת שכאן.
בבלוגיה:
סדרות ה-NBA שמהן סוף-סוף יוצא לי ליהנות, מאפשרות לי הרבה זמן מול המחשב. אני לא ממש נדרש לריכוז גבוה בצפיה הזו, כך שזו הזדמנות נהדרת להשלים פערי קריאה בבלוגיה (כפי שבטח התרשמתם) ולכתיבת רשומות חדשות. למעשה, אני ממש מתאפק מלכתוב עוד, כי נראה לי מוגזם להכביד עליכם כאן ברשומות נוספות. גם ככה, 4 רשומות (היבול של השבוע הנוכחי) + סיכום שבועי זה יותר ממה שחשבתי לסביר.
אז אלו היו הארבע שזכו בכ"ז:
כבוד האדם וחירותו – דיון תיאורטי, אם כי לוהט, בדבר הצורך והמוסריות של החוק המחייב חגירת חגורות בטיחות (וגם חבישת קסדות באופנועים ואופניים).
טיפ קטן לבלוגרים – מה לעשות כשבזמן שערכת וסידרת את הבלוג, התפוז זרק אותך בינתיים ולא מאפשר לך לשמור את השינויים
שבת בעצימות נמוכה – רשמים מיום שבת הנינוח שעבר עלינו
פסטיבל הבוקרים – רשמים והרבה צילומים מפסטיבל הבוקרים שבו ביקרנו
ובענייני ספרים
ממשיך בהנאה מוזרה את "אפשרות של אי" של מישל וולבק. ספר מוזר, אבל מסקרן ובנוסף מעניק לי כמה תובנות מעניינות על חיי שלי. רווח נקי.
ועוד
ציטוט נחמד ששמעתי ברדיו השבוע, במסגרת הפינה היומית של המלצה על ספר בתחנת הרדיו המועדפת עלי:
People have to think that you care before they care what you think
ולחובבי העצים פה, אתר נחמד שנקרא "עשרת ה-". הגעתי אליו במסגרת חיפוש עצים מעניינים, אבל יש לו עוד תחומים של "עשרת ה-". להלן קישור להנאתכם.

לשם שינוי, דווקא לסופ"ש הקרוב יש תוכניות מוגדרות ופעלתניות למדי. מקווה שיהיה כיף, ויהיה מה לספר אח"כ.
שבת שלום, וסופ"ש נעים ומוצלח לכולם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)