יום ראשון, 29 בדצמבר 2013

2013 בתמונות

דצמבר 2002, אני חוגג יומולדת 40, ומחליט לקנות לעצמי מתנה משמעותית. מתנה במחיר לא רגיל מבחינתי אז – אופני הרים בכמה אלפי שקלים. נדלקתי אז על הרעיון ורכשתי את מה שהפך לתחביב משמעותי מאוד בחיי בעשור החמישי של חיי. היום לצערי קצת פחות (הרבה פחות, אם נאמר את האמת), אבל יש תקווה לשוב אליו, וזה בטח יהיה די בקרוב.

דצמבר 2012, אני חוגג יומולדת 50. משונה שזה יוצא ככה, כי לא בטוח שזה קשור, אבל אני מחליט לקחת את עניין הצילום צעד קדימה, ומכוון לרכישת מצלמה רצינית יותר. ואכן, אמנם אני לא זריז אבל תוך כשלושה שבועות הצטרפה לחיי סוניה הבכירה. מצלמה משובחת, במושגים שלי. אין לי מושג אם זה יהפוך לתחביב כזה רציני בחיי, בדומה לרכיבה שבעשור הקודם, אבל יש לי תחושה שכן. ככה לפחות היה בשנה שחלפה.

ובכן, בסוף השנה שעברה, העליתי כאן סיכום שנתי בתמונות. הלכתי לאחור ומבין כ-6000 תמונות שצילמתי אז ליקטתי נבחרת מצומצמת כסיכום חוויות שנתי בתמונות. השנה זה קשה הרבה יותר. צילמתי הרבה הרבה יותר, וקשה לספור בדיוק (בגלל הכפילויות), אבל בהערכה, זה לפחות פי-3, כלומר מעל ל-18000 תמונות. הצילום קיבל משקל משמעותי הרבה יותר בחיי, וגם אתם נוכחתם בכך עם המון רשומות צילומים. הרבה יותר מבעבר.

ובכ"ז, ניסיתי ללקט לכאן את עיקר הרשמים המצולמים מהחוויות העיקריות לאורך השנה. לא מעט עבודת דילול, אבל לסיכום – אני בהחלט מרוצה. אז להלן, לפי חודשים, כמובן:
ינואר
סוניה הבכירה כאמור נרכשת


ויוצאת אתי לסיבוב היכרות בשמורת אגן ספולוודה יחד עם גל

היה כ"כ מהנה שם שלקחתי את אשתי ואת סוניה לסיבוב ערב שם

סוניה מתלווה לסופ"ש מהנה עם אשתי בסן דייגו ולה-הוייה. הנה לקט קטן מהמיטב (מתוך המון)

פברואר
בילוי בשמורת מליבו הסמוכה מוליד כמה צילומים נהדרים

סיור בהרי סנטה מוניקה מגלה את פריחת הלילך שצובעת את הנוף בלבן, ואחרין בילוי בחוף

סדנת צילום בחוף הופכת להנאה גדולה והרבה רשומות

מרץ
חלק נוסף בסדנה מוקדש לשקיעה, אבל אני מנצל את ההזדמנות לכמה צילומים כבר מהבוקר

עננת ואום נטע מגיעות לביקור בסביבה, וזו הזדמנות לסיור משותף באגן ספולוודה ובאגם בלבואה

בוקר באוקסנארד ומפגש בלתי מתוכנן עם פסטיבל מכוניות עתיקות

אדם מגיע לביקור, ויוצאים יחד לקניון איטון לטיול עם גל

אפריל
אביב מגיע לבקר אז יוצאים לסיבוב בהרים של סנטה ברברה

וגם מבקרים יחד במוזאון של בורות הזפת, עם ממצאי היונקים הרבים שנמצאו שם

מאי
טיול בוקר נינוח במאליבו, על המזח ובבית אדמסון

נסיעה לפורטלנד ליריד שמיכות הטלאים. הזדמנות לתת כבוד גם לסוניה הותיקה הקטנה

יוני
בוקר צילומים בגני העולם עם אילנה

עם גל בפארק פרנקלין המקסים

נסיעה לצפון קליפורניה עם אשתי מניבה הרבה הנאה, חוויות והמון צילומים

יולי
בילוי בוקר מענג בפוינט-דום עם גל
https://lh5.googleusercontent.com/-L-C5pDgtw6M/Ufxm3EBTq8I/AAAAAAAACbw/LW7lmyXeQJE/w1044-h702-no/DSC00973.JPG
https://lh3.googleusercontent.com/-LgjZusZxom4/UfxnOYsZ07I/AAAAAAAAChM/e0SoXF3r9vk/w1044-h703-no/DSC01024.JPG

עוד בוקר מהנה עם גל בטיילת ובאקווריום של לונג ביץ`

אוגוסט
אחרי חודשיים מאוד פעילים, באוגוסט מוריד קצת הילוך, ונזכר שיש יופי גם ליד הבית, עם עצי הפנסית המבשילים ובכלל

ספטמבר
סדנת הצילום בהרי מזרח קליפורניה, עליה סיפרתי לא מזמן, מולידה אלפי צילומים ולא מעט תובנות על עצמי בהקשר של התחביב החדש

ערב מהנה בהוליווד-בול מוליד גם הוא כמה צילומים, בסיועה של סוניה הקטנה

מיצג הדגלים לזכר הפיגוע במגדלי התאומים גורם לי לעצור ולצלם (שוב, עם סוניה הקטנה)

מצלמה חדשה מצטרפת, זו של הגלקסי. אז היא זוכה לבדיקה במהלך ביקור הכרחי עם קרן במשתלה שליד המוסך

אוקטובר
בילוי בוקר מהנה בפסטיבל הסקוטי מתועד היטב בצילומים רבים

נסיעה ראשונה לטנסי לא מאפשרת הרבה זמן בילוי, אבל בכ"ז, כמה צילומים עם סוניה הקטנה והנאמנה

אדם מגיע לביקור, אז נוסעים יחד לבילוי יום בחוף ובהרים. וכמובן, שנינו מצלמים

אביב חוזר אלינו הביתה לאחר 3 שנים בשירות האומה - כמה חבל שאין תמונה
כי מיד אח"כ אני כבר בדרך לביקור בארץ מנצל כמה שעות לסיבוב ברחובות ניו יורק

וכמובן – הביקור הקצרצר בארץ, עם כל המפגשים הכיפיים

ופה אין צילום של מפגש הבלוגרים הנפלא, מטעמים מובנים...
נובמבר
תערוכת המכוניות בלוס אנג`לס (טרם קיבלה כאן במה ראויה) מאפשרת לי לבלות קצת עם אביב

מדליקים נרות יחד, מדליקים את האח ואת ה`מדורה` עם חברים, ומדליקים נרות בסקייפ עם החברים בבלוגיה, דרך המחשב

דצמבר
כמה שקיעות מרהיבות שממש מבקשות לעצור ולצלם

בוקר עם גל במפלי מונרוביה (גם עליו עוד אספר)

עוד נסיעת עבודה לטנסי, שאמנם לא כוללת הרבה פנאי, אבל בכ"ז בלי כמה צילומים אי אפשר

אם בסיכום השנתי הקודם כתבתי "עכשיו, לכבוד היומולדת, נרכשה מצלמה חדשה ומשוכללת של סוני. מקווה שהתוצרים הצילומיים יהיו טובים בעיני ובעיניכם אף יותר." בנימה של ספק קל ותקווה, אני בהחלט יכול לומר שאני מרוצה, ונראה לי שגם אתם כאן. ויש תקווה לעוד גם בשנה הבאה..

ואני מניח ששמתם לב שיש כמה מגמות שלא זכו כאן לבמה ראוייה. אז על זה כבר ברשומת המשך, משלימה.

איחולים לעוד שנה אזרחית מוצלחת, מהנה, וטובה לכולנו
של בריאות טובה, חברות, אהבה וחדוות יצירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)