יום שלישי, 20 בדצמבר 2011

שרביט 30 דקות ו-39 שאלות

 
לא חייב להיות רציני, נכון?
הר קסמים תפסה יוזמה ברוכה, להחיות את מסורת השרביטים שהיתה נהוגה כאן בבלוגיה עד לפני כשנתיים, וקצת נזנחה. זו דרך נהדרת להכיר בלוגרים חדשים, להרחיב את החשיפה של בלוגרים ותיקים, ובמיוחד עבורי – לשחרר תקיעה בכתיבה.
נכון שלא חסרים לי רעיונות לכתיבה גם ככה, אבל משום מה לא מצאתי חשק לכתוב אותם, ואפילו לסיים את כתיבתן של רשומות שבהן התחלתי כבר. אז שרביט שכזה, קליל קצת יותר (טרם הצצתי בשאלות עצמן) ובעיקר משותף להרבה חברה יחד, יוצר דינמיקה חיובית שמתחשק להצטרף אליה. וככה אני עושה פה.
מעניין יהיה, כי לא ברור לי איך אסתדר עם נטייתי לענות באריכות על כל שאלה, להפליג בהיזכרויות, לשגות בהגיגים...
אז לפני שאתחיל עם השאלות עצמן, תודה להר קסמים על היוזמה הברוכה, וגם על הגישה המסורתית והנכונה יותר של המלצה ספציפית מאחד לשני, שעוזרת להימנע מלהתחמק 
עכשיו לעבודה, נראה אם אעמוד בזמנים:
1.      כתוב את המשפט הראשון של הספר העתידי שלך:
"לא היה לו לגמרי ברור איך הגיע לשם, אבל ברור שלא יהיה פשוט להמשיך מכאן הלאה..." (לא שיש סיכוי שמשפט כזה יופיע על ספר משלי)
2.      מה השעה עכשיו? אל תסתכל בשעון.
7:20
3.      ועכשיו תסתכל בשעון: מה השעה?
7:21
4.      איך אתה מסביר את הפער הזה?
עברה דקה יותר ממה שחשבתי, כי לפני כשלוש דקות הכנסתי אורז למיקרו והסתכלתי J
5.      אתה מאמין בתחזיות מטאורולוגיות?
בהחלט, למרות האי דיוקים הקטנים שהולכים ומשפתרים עם השנים
6.      אתה מאמין בתחזיות אסטרולוגיות?
לחלוטין לא!
7.      אתה מביט בשמים בלילה?
כן, וזה תמיד מראה יפה. וגם כדי להזכיר לעצמי היכן הצפון
8.      על מה אתה חושב כשאתה מביט בשמים בלילה?
לא בטוח שחושב זו ההגדרה. יותר מפנים
9.      על מה הסתכלת לפני שהתחלת למלא את השאלון?
על המיקרו, כשכיסיתי את האורז
10.  מה עושים לך קתדרלות, מסגדים, בתי כנסת ומבני דת אחרים?
נהנה מהיופי, סולד מההיבט הדתי ומהמשמעויות שלהם
11.  מה היית רואה אם היית עיוור/ת?
לא הייתי רואה, הייתי חש
12.  מה היית רוצה לראות אם היית עיוור/ת?
את יפי העולם
13.  אתה פוחד?
לא פעם. הרבה יותר ממה שהייתי רוצה, ואפילו קשה להודות בזה
14.  ממה?
מהידרדרות בריאותית שלי ו/או של הקרובים, מבעיות פרנסה
15.  ממי את פוחדת?
אני לא פוחדת אלא אולי פוחד. וזה לא מאנשים אישית
16.  האם אי פעם הלכת לאיבוד?
לא זכור לי. יש לי חוש כיוון מצויין
17.  מה מושך אותך בנשים?
הכל!!!
ובאופן ספצילי יותר – הרגש, השכל, ההומור והמראה
18.  מה מושך אותך בגברים?
לא נמשך לגברים במובן המקובל, אבל יכול חלשוב גם על רגש, שכל והומור
19.  מה אתה שומע ממש כרגע, חוץ מרחש המחשב?
את אשתי משוחחת בטלפון ואת המיקרו מבשל את האורז
20.  מה הצליל הכי מפחיד ששמעת?
קשה לי לזכור
21.  האם עשית משהו מוזר היום או בימים האחרונים?
לא מוזר באופן חריג. הדברים המוזרים הרגילים, כמו לכתוב בבלוג או לצלם מתקן פסנתרים
22.  מה היה החלום האחרון שאתה זוכר?
היה אחד שזכרתי, אבל כבר שכחתי..
23.  מה התמונה הכי קרובה על הקיר הסמוך אלייך?
שני ציורים שצייר גיסה של סבתי במרוקו, קצת לפני שנעלם ביערות של דרום אמריקה
24.  מה איבדת והיית רוצה לקבל בחזרה?
את רובן, החבר האהוב שנפטר מסרטן
25.  מה התכונה שהכי מפחידה אותך בבני אדם?
אכזריות טהורה ורוע לב
26.  מה אין לך והיית רוצה שיהיה לך?
טוב, מחקתי מה שכתבתי בהתחלה, כי היה מביך מדי. אז נסתפק בזה שהייתי שמח אם היה לי יותר ביטחון כלכלי
27.  איפה היית רוצה לחיות?
בדיוק היכן שאני – בארה"ב. וגם טרחתי לגרום לזה לקרות.
28.  איפה היית רוצה לטייל?
בכל העולם, ובלבד שאהיה רצוי. זה מוציא את ארצות ערב מהאפשרויות
29.  מה היית רוצה ללמוד?
הכל. ממש כך. טוב, כמעט הכל..
30.  מי הסופר האהוב עליך?
יש הרבה – מאיר שלו, ירוסלב האשק, אביגדור דגן, ג`י מקינרני ורבים נוספים (יכול למלא שני עמודים של כאלה)
31.  מי הצייר האהוב עליך?
שניים שקופצים לי תתודעה זה דאלי ואשר. ויש לא מעט אחרים, אם כי לאחרונה אני לא כ"כ בעניינים, לצערי.
32.  את מי היית רוצה לראיין?
אלברט איינשטיין
33.  למה אתה מתגעגע?
לכל החוויות והאנשים שחלפו בחיי. נוסטלגיקן בלתי נלאה שכמוני..
34.  מה החולשה שלך?
גם פה יש הרבה – פתיל קצר, נפגע בקלות, ממעיט בערך עצמי (בטח יש עוד)
35.  מה הספר האחרון שקראת?
מסע קון טיקי (וזה היה כבר די מזמן, אחריו נרשמו כמה נטישות)
36.  הסרט האחרון שראית?
מביך, אבל אני לא זוכר :-/
37.  איך היית רוצה למות?
בשנתי, ומאוד זקן
38.  מה השעה עכשיו? נחש/י
7:37
39.  מה השעה עכשיו? תסתכל/י בשעון
7:37 (מפתיע, הצליח לי ☺)


וואלה, היה נחמד! ועכשיו חשוב להעביר לכמה חברים פה. אני אוהב הרבה יותר מ-7 חברים, ואשמח לקרוא את התשובות של כולם. אבל ברור שזה אמור להתפשט מהר, כאש בשדה קוצים, אז בטח זה יגיע לכל החברים.
אז אני חוסך לעצמי את הצורף להיות ספציפי, ומעביר בשמחה לכל החברים כאן, בתקווה שיהיה לכם כיף. וכמובן - ברכות לחג אורים שמח!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)