יום שבת, 18 במאי 2013

בוקר שבת באוקסנארד


בבוקר שבת בחודש מרץ, החלטנו שראוי לצאת קצת ולטייל בסביבה. העיר אוקסנארד קרובה למדי, ולמרות שכבר ביקרנו בה כמה פעמים לא באמת הכרנו אותה מספיק. חיפוש קצר בנט אחר "מקומות מעניינים לביקור באוקסנארד" העלה כמה נקודות. אז בחרתי במה שלפי השם נראה היה שווה – רובע המורשת Heritage Square)).
הכנסתי את הכתובת ל-GPS  ויצאנו לכיוון. הרחוב שאליו כיוון אותי היה חסום במה שהיה נראה מזמין ביותר – כינוס מכוניות עתיקות משופצות. תחביב מקומי מוכר וחינני בדרום קליפורניה. חנינו ברחבה הריקה למדי של הספריה העירונית הגדולה, שהיתה סגורה, והלכנו מרחק קצר לכיוון אותה התאגדות. טוב, כיוון שסוניה היתה איתי, ומכוניות חביבות עלי מאוד, ברור שצילמתי. הרבה.. אז הנה מה שקלטה המצלמה שם ברחוב הסגור עם המוסיקה והאווירה החביבה:
בניין הסיפריה (לא קטנה ביחס לעיר הלא גדולה)

מצעד המכוניות
המרצדס הקלאסית עם כנפי השחף
כמה חיפושיות מוכרות
פורד T מ-1914
עוד אחת עתיקה
טוב, אחרי שמיצינו (לקח לא מעט זמן לצלם את כל זה), היה ראוי להציץ בכ"ז באותו רובע מורשת. נסיעה קצרה סביב הביאה אותי לשם – רובע קטנטן בסגנון שרואים בסרטים, עם עסקים שונים – מסעדות, כמה חנויות, וגם יותר שגרתיים כמו מרפאת שיניים. יפה היה שם, אז גם שם צילמתי:
 משם נסענו דרך החוף בכיוון כללי הביתה. אבל במעבר הצר של החוף, על נקודת התצפית שעל הצוקים, התבקש לעצור לכמה דקות במזג האוויר הנעים (למרות רוח הים הקרירה). וגם שם צילמתי:
 
משם נסענו לחברים לביקור קצר, ואח"כ חזרה הביתה. בילוי קצר אבל חביב

                                 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)