יום חמישי, 6 ביוני 2013

איטליה הקטנה - סן דייגו


אחרי שעשינו סיבוב ערב ברובע פנסי הגז בעיר (פרטים כאן, למי שפספס), ונכשלנו בנסיון למצוא חניה או בכלל להצליח לזוז שם ברובע, מרוב תנועה וצפיפות של בליינים שיוצאים לפשיטה על מרכז הבילוי, המשכנו בנסיעה קצרצרה למקום הנקרה Little Italy. זה בעצם רח

וב יחיד, שבו הצביון איטלקי ומהווה מוקד בליינות נוסף בעיר הזו, לשעות הערב.
המקום שנמצא גם הוא בדאונטאון של העיר, התבסס על מהגרים איטלקים שעסקו בכל ההיבטים של תעשיית הטונה. בהמשך היה מתחם עסקי אופנה, ובהדרגה שינה צביון. כיום יש שם מסעדות, גלריות, פאבים, ושאר חנויות ועסקים באווירה וסגנון איטלקי. אז שוטטנו וצילמתי קצת, כמה צילומי לילה:


לא יכולתי להתעלם מהטסטה-רוסה, פאר תעשיית הרכב האיטלקית מבית פרארי שהיתה סמכונית האקזוטית ביותר בזמנה (לפני כ-25 שנה), וכעת חנתה שם לאורך הרחוב
מכיוון שהיינו רעבים, כיוונו למסעדה משונה מעט – הכניסה למסעדה מוסווית מעט, ונמצאת באחוריה של חנות מכולת גדולה, שמתמחה במעדנים איטלקיים. אבל מאחור, בחדרים צדדיים, שוקקת מסעדה יפה ומסוגננת. אכלנו שם פיצה לא רעה, אפילו שכבר אכלנו טובות ממנה, זה היה מתאים לדרישות ולחשק. ואני צילמתי – את החנות והמסעדה, שמתקרתה משתלתלים מאות בקבוקים ריקים:
החנות (שאח"כ קנינו שם ניוקי להביא הביתה) והכניסה למסעדה משמאל באמצע התמונה השניה
המסעדה ותקרת הבקבוקים
יצאנו עם בטן מלאה לקרירות הערב, ובמחווה ג'נטלמנית רצתי להביא את האוטו מהחניה המרוחקת. בדרך צילמתי עוד כמה תמונות, בוחן שוב את ביצועיה של המצלמה בלילה (ומופתע מהאיכות המרשימה, שלא היתה אפשרית בעידן של הפילמים, למי שמתגעגע):
עשינו סיבוב נוסף ברציף, להציץ בספינות המפרש של המוזיאון הימי. הורידו מהן את הקישוטים המוארים של הכריסטמס, אבל עדיין נראו לא רע:

ומשם לחדר, לסיום הערב האחרון בביקור הזה בעיר.
ועל ההמשך – כרגיל בהמשך


סוף שבוע מוצלח לכולנו
ותקווה להתייצבות המערכת בתפוז (סופסוף, אחרי כ-3 שבועות..)

laugh

                                 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)