יום רביעי, 25 ביוני 2014

מחוויות D - הכריכה האחורית

יש אנשים שאוספים בולים, יש שמציגים גלריה של פסלונים, יש שאוספים בובות פילונים, ובקיצור – יש כל מיני אוספים. לעופר D יש אוסף אחר – אוסף חוויות. חוויות של החיים הטובים באמריקה, חוויות של קריאת ספרים, חוויות מקצועיות וזכרונות נוססטאלגיים מימים רחוקים. את האוסף הוא מטפח בנאמנות, לא מזניח כל חוויה, ומתעד אותה ביסודיות, בלווית תמונות ותיאורים ציוריים.

אוסף רציני הוא כבר פיתח לעצמו, של כ-1000 חוויות גדולות, ועוד לקטים של חוויות קטנות. והכל פה, בבלוג הזה שרבים כבר מכירים - מאות ואלפים.

כל הנ"ל זה מה שהוא כותב על עצמו. והכל נכון, כמובן. אבל יש מאחורי הדברים מטרות נסתרות, שראוי לחשוף אותן כאן (מתוך כוונה לעורר סקרנות, אך גם להגן על שלום הציבור). ובכן, עופר היגר לקליפורניה לפני כ-6 שנים. אבל הוא לא מצליח ולא רוצה להתנתק מהתרבות הישראלית. אז הוא 'צורך' ממנה בבלוגיה של התפוז. רק שזה לא מספק אותו. אז הוא פתח בקמפיין פיתוי ערמומי – הוא מביא לבלוג את כל היופי שבו הוא נתקל בארה"ב: גנים, נופים, אתרים ושאר שכיות חמדה. את הנ"ל הוא מתאר ומצלם באופן פתייני במיוחד. וכל זאת כדי למשוך אתכם הקוראים להגיע ולבקר במחוז מגוריו, ולספק לו הנאה חברית תרבותית כפי שהוא כה אוהב.

ייאמר לזכותו שאכן מרהיבים צילומיו ומפתות במיוחד חוויותיו, ולא אחד כבר התפתה להגיע לביקור בסביבת מגוריו. לפחות נהנו המבקרים ממה שחוו (כך דיווחו), וטוב שנהנים גם הקוראים.

אז אם אתם חפצים בהצצה מרהיבה לחיים באמריקה, זה הבלוג לקרוא בו. וכשמשובצים בו גם סיפורים נוסטאלגיים, סיפורים מקצועיים ייחודיים, ושאר מטעמים – זה המקום. רק זהירות, כי זה ממכר מאוד. ויעידו על כך מאות המנויים שנשבו גם הם בקסם.  אז שיהיה בהנאה!
הנה טעימה מהפיתוי הבא:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)