יום ראשון, 10 בינואר 2016

קצרים 12-15



והנה נסגרת השנה החמישית של מדור הקצרים, ורביעית במתכונת הדיווח החודשי הזה. מבאס למדי שהיא נסגרת כך באנרגיה נמוכה. למעשה, לא אספתי אפיזודות לאורך החודש, ואני מתקשה עכשיו לשחזר את האירועים לאורכו.
בכלל, יש שינויים בחיי, והם מתבטאים בפחות זמן פנוי, בזניחה כמעט מוחלטת של הבלוג, בהיעדרות מצערת מהתפוז או הגוגל וקריאה של רשומות שלכם חברים, וזה באמת חסר. גם בפייסבוק הורדתי הילוך באופן רציני, ואפילו לצלם לא יצא לי הרבה החודש. מין חודש כזה של עומס בלתי שגרתי, אבל לא הרבה מה לספר פה. לפחות לא בינתיים, עד שיתגבשו כמה דברים.
ובכ"ז, אני מנסה ללקט מהזיכרון כמה אירועים, ומצליח לי לדלות קצת. אז הנה:
חנוכה
לא היינו יסודיים השנה בהדלקת נרות מסורתית. ובכ"ז, ביום הראשון זכינו להזמנה כפולה, לשני זוגות חברים. אז חילקנו את הערב, כי את שני הזוגות אנחנו אוהבים, ולא הגיוני לבחור אחד על פני השני. היה כיף!
חברים מהארץ
לכבוד החנוכה (נגיד), הגיעו לביקור בן שבוע, חברים מקסימים שהכרנו פה לפני כשנה וחזרו לארץ בינתיים. הזוג ומשפחתם הגדולה למדי, יכולים להיות סמל למשפחה יזמית – עובדים יחד על פרוייקטים יצרניים יזמיים למיניהם. נחמד לשמוע שמאז שחזרו לארץ בקיץ, כבר הספיקו להתחיל כ-5 מיזמים מעניינים. בהחלט מעוררי השראה החברה, וגם מקסימים. אז נהנינו איתם מאד בכמה ערבי מפגש משותפים, כולל ערב מהנה ביומולדת שלי, באמצע החודש.
פרלמנט
לא חושב שסיפרתי כאן על קבוצת אנשי העסקים הישראלים שהתגבשה פה והזמינו אותי לקחת חלק בה. הרעיון המרכזי הוא עזרה הדדית, בפורמט פגישות שבועי מוגדר וברור. היה נחמד שיכולתי לסייע לאחרים בענייניהם, והיה נחמד לגלות שגם לחברים יש מה לתרום לי בענייני העסקיים. הרעיון של עזרה הדדית מקסים בעיני, וכמה נחמד שיש כזו פלטפורמה למסד את העזרה באופן ברור. חוצמזה, הפגישות עצמן ממש מהנות, אז בכלל נהדר.
Indulge
כבר סיפרתי בעבר שפעילותה העסקית של אשתי מביאה אותה לאירועים וירידים מעניינים. קורה שגם אני מצטרף, כזוג ידיים נוספות לעזרה. וכך הגענו לאירוע בשם הנ"ל, שעיקרו – מטעמים. כמה נחמד לטעום שם פיצות, עוגיות, שוקולדים ומשקאות משובחים במיוחד. חבל שלא צילמתי..
צילום
כאמור, אפילו לצלם לא יצא לי ממש. אבל את המצלמה אני סוחב קבוע בבגאז', למקרה ויזדמן לי להשתמש בה. ואכן, יצא לי להשתמש בה פעמיים – בנסיעה לעיר המדברית פאלמדייל הסמוכה, ולעיר החוף אוקסנארד. בשתיהן היו לי כמה דקות פנויות ונוף מפתה. אז הנה כמה תמונות, מהבודדות שצילמתי החודש:
עצי הג'ושוע הציוריים בשטחים הפתוחים של פאלמדייל, כשברקע ההרים הגבוהים המכוסים עננים כבדים של שלג



ביקור קצר בנמל הדייגים של אוקסנארד





אז זהו להחודש, בסיכום האחרון של השנה.
לא בטוח שאמשיך עם הבלוג בכלל, ואפילו לא עם רשימות הקצרים האלה. אולי צריך להמשיך הלאה?
מצד שני, אחרי כמעט 8 שנים וקצת יותר מ- 1200 רשומות, קצת חבל לזנוח את התחביב המהנה. אז נראה...
שנה אזרחית מוצלחת לכולנו, של בריאות טובה, שמחה וחדוות יצירה!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)