יום ראשון, 7 בפברואר 2016

קצרים 1-16



שנה חדשה התחילה, ואני מתקשה אפילו להביא את עצמי לכתוב את רשומת הקצרים. איכשהו המיקוד השתנה, ואני כבר לא אוסף נושאים לכתיבת רשומות, ולא אנקדוטות לרשומת הקצרים החודשית. מזל שיש את התמונות שאותן אני מצלם לאורך החודש, כדי להזכיר לי מה היה. והחודש גם כאלה לא היו הרבה. אבל בכ"ז, הנה עיקרי הדברים, גם אם מעטים:
תאילנד
קרן חגגה יומולדת בתחילת החודש, וביקשה לצאת יחד למסעדה תאילנדית. יצאנו לאחת שהומלצה ע"י חברים שלה. מסעדה עממית עד מאוד וממש לא מהודרת לאירוע חגיגי שכזה. אבל האוכל היה נהדר, והזכיר לנו את תאילנד והאוכל הנפלא שם. זו היתה תזכורת נהדרת גם לקרן, שכמה ימים אח"כ טסה לארץ כדי לאסוף שתי חברות ולהמשיך איתן לטיול בתאילנד. איזה כיף לה!
צמחונות
כבר כתבתי בעבר שאני עובר בהדרגה לכיוון של צמחונות. בינתיים הורדתי מהתפריט את כל היונקים, ואולי אמשיך עם המגמה. מעבר להיבט הבריאותי, הסיבה העיקרית היא אנושית – נראה לי שגם לעיזים, כבשים חזירים ופרות מגיע לחיות. וכן, גם להם יש רגשות. לא נעים לי מעצמי כשאני אוכל את בשרן של חיות שיכלו להיות גם חיות מחמד, בנסיבות שונות (כמו עיזי המחמד של השכן ברחוב). עכשיו אני בדילמה מה לעשות עם נעליים וחגורות – איך מוצאים תחליפי עור סבירים, נוחים ושנראים טוב ויצוגי מספיק. טרם גיבשתי דעה בנושא, אז בינתיים משתמש במה שרכשתי בעבר. נראה מה יהיה ההמשך בכיוון הזה.
חברים מהארץ
אדם הגיע לביקור נוסף, והפעם תיאמנו מראש לבילוי מיוחד – אסף, חברנו ללימודים וחברי לכיתה הגיע גם הוא, כך שהיה לנו מעין מיקרו כנס מחזור. תכננו לבלות יום תרבותי במוזיאון ה- Broad. לא הכרתי את המוזיאון הזה, אבל יש לי חיבה כללית למוזיאונים, אז הרעיון התקבל בברכה. ממילא העיקר זה הביחד שם. רק שלא ידענו שיש שם תור של שעות רק כדי להיכנס. הפתעה. אז החלפנו את התוכנית לביקור במרכז המדע ובתצוגה של מעבורת החלל אנדוור. בילינו שם יום שלם, והיה מוצלח מאוד. לא בטוח שאקדיש למקום רשומה עצמאית, אז הנה כמה רשמים חזותיים מהמקום וממה שמוצג בו:
מעבורת החלל

מטוס הריגול המהיר – הציפור השחורה
דגם מטוסם של האחים רייט

פינת ליטוף של כוכבי ים (במתחם הביולוגי סביבתי)
וכמה צילומי אבסטרקט שליקטתי שם




ספולבדה
השמורה היפה משכה אותי פעמיים החודש, כשהיו לי כמה דקות לשרוף בסביבה. תמיד נחמד להסתובב שם, מין פינת טבע נינוחה בליבו של הגוש האורבאני הגדול. ומכיוון שהמצלמה איתי, ליקטתי כמה מהמראות:








ועוד צילום
כבר סיפרתי שלאחרונה יוצא לי לנסוע די הרבה, והמצלמה שאיתי מאפשרת לי כמה אתנחתות חביבות מידי פעם. כזו אתנחתא היתה לי כשעברתי בסמוך לפארק קנת' האן. השמש הפציע, אחרי ימים של סערה חורפית, בדיוק כדי לאפשר לי צילומים יפים של העיר ונוף ההרים שמאחוריה:


אז זהו להחודש. כפי שכתבתי ברשומה הקודמת (לפני חודש), אני לא בטוח שאמשיך עם הבלוג בכלל, ואפילו לא עם רשימות הקצרים האלה. אבל בינתיים הצלחתי, אז אולי יש מקום לתקווה.

איחולים לכל טוב לכולנו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)