יום רביעי, 13 באפריל 2011

צורה וצבע (2)


את המחברת הקודמת סיימתי כנראה לקראת סוף כיתה ב`, אחרי שחזרתי אחורה למלא רווחים פנויים בחלק מהדפים. אבל גם זה נגמר, כצפוי. אז נשלפה עבורי מחברת נוספת, עוד אחת מהשאריות של האבא שלי מהתיכון. וזו היתה פחות ריקה. העמודים הראשונים מלאים בכתב ובמספרים, מה שהיום אני מזהה כאיזה קורס באלקטרוניקה, על חצאי מוליכים, שאז היוו עניין חדש.
אבל אותי לא עניינו הדפים המקושקשים של האבא, אלא הדפים הריקים המזמינים. רק שרציתי להתחיל את המחברת עם משהו חדש, איזו התפתחות מעניינת. ואז בא לי הרעיון, שאפשר לייצא צורות שאינן אר באורך משבצת אחת (ישר או באלכסון), אלא אפשר יותר. כלומר, פרצתי את גבול האותיות א` ו-ב` שמתוארות ברשומה על "מסמר-9". אמנם אני רואה שכבר היו לי מקרים בודדים של חריגה באורך, אבל אז לא קלטתי וזכרתי את זה.
אז ניסיתי קצת צורות גדולות יותר, וזה מה שיצא בעמודים הראשונים:
 
אבל התוצאה לא הלהיבה במיוחד, אז חזרתי לצורות האהובות, הפעם עם מיומנות גבוהה יותר, וזה מה שנמצא במחברת:
 
אבל בכ"ז, פריצת הדרך של אורכי הקווים הובילה בהמשך לאלכזונים ארוכים יותר (האות ד` ב"מסמר-9 הנ"ל), וצורה כוכבית שפיתחתי הלהיבה אותי כ"כ שניסיתי ממנה בלא מעט קומבינציות צבע:
 
ואפילו שתיים גדולות יותר, של 3x3 כוכבים שכאלה:
 
וכמובן, המשכתי עם הדוגמאות הישנות, בודק אופציות נוספות של צביעה:
 
מתישהו (אני מניח שבכיתה ג` או תחילת ד`) התחלתי לעשות נסיונות באיורים של גופים תלת מימדיים. אלה חלק ממה שעשיתי שם בנושא):
 
וגם המחברת הזו נגמרה, כשגם בה רואים מדי פעם תרגילי חשבון ומשחקי צוללות עם האבא.
מקווה שנהניתם אתי גם עם המחברת השניה. מקווה להמשיך ולהעלות גם את הבאות, אם יהיה כח וחשק, לכם ולי.
שבוע מוצלח לכולנו

וכל הרשומות בנושא - כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)