יום שלישי, 6 בינואר 2015

קצרים 12-14

יש משהו משונה בכתיבה כאן בבלוגיה. היה לי יותר קל לכתוב 3 רשומות בשבוע, ועדיין נאלצתי להתאפק לא להוסיף. אבל כשהורדתי קצב, קשה פתאום לשמור על קצב אחיד של 2 בשבוע. האינרציה נשברה, והראש כבר פחות מכוון לזה. הייתי צריך את הזמן והמיקוד לדברים שונים, ופה בבלוגיה זה בהחלט מורגש. אני מניח שגם אתם מרגישים שלוקח לי הרבה זמן להגיב, וקורה שאני גם מפספס. אבל זה מה שחשוב לי בחיים כרגע, והתחביב הנהדר הזה של הבלוגיה נאלץ לשלם את המחיר. ונראה שלא רק אני כאן מצמצם נוכחות לאחרונה, כי בהחלט ניכרת ירידה בכניסות, ואף בתגובות לרשומות שאני בכ"ז מעלה.

זו גם הסיבה שהמדור החודשי הזה נכתב באיחור בלתי אופייני. ובכ"ז, חבל לשבור לגמרי את המסורת, אז גם איחור עדיף על בכלל לא. בואו נראה מה נותר למדור החודשי הזה, שלא נכנס לרשומות:

חנוכה
היה חג נהדר, והזדמנות מצויינת לכמה מפגשי הדלקת נרות עם חברים. כמומחה המקומי לבצקי שמרים, אך התבקש שאקח אחריות על סופגניות תוצרת בית. וכאלה באמת עשיתי. קצת קשה לדייק בזמני הטיגון, בלי למדוד טמפ' שמן. כי אם חם מדי זה משחים מדי מבחוץ ונשאר בצקי מבפנים. וטמפ' נמוכה מדי לא מטגנת היטב. נאלצתי לזרוק את שתי הראשונות (אחרי טעימה), וההמשך היה מוצלח מאוד. הנה צילום של התוצאות (בשלבי ההכנה, ורגע לפני שלא נותר לי מה לצלם):

ריבות
על ריבת התפוזים כתבתי. בנוסף, הכנתי אחת מאוד דומה עם קלמנטינות. יצא נפלא ממש. פחות מריר ועם טעם אופייני רענן ונהדר. כשהכנתי את הסופגניות (בצק שמרים רך עם קצת חמאה וגרידת לימון), הפרשתי חתיכת בצק לשתי רולדות – אחת עם שוקולד, אחת עם שוקולד שמעורב עם ריבת תפוזים. מעדן של ממש! יופי של תחליף לסופגניות שומניות באחד האירוחים. הנה כמה תמונות להמחשה:

מרק
החודש זה כבר ממש חורף, קר וגשום מדי פעם. עונה נהדרת למרקים. ומרקים זה ערוץ נהדר לניצול הדלעות שגדלו לי בקיץ. אז מרק כזה עשיתי, עם דלעות ועדשים כתומות. יצא נפלא. נהניתי ממנה ראשונה כשעוד היה ממש חם בסיר, ואל"כ הוכנס למקרר ליום המחר. רק שבמפתיע, בלי שיש לי אפילו אפשרות להסביר כיצד, למחרת הוא כבר החמיץ. לא ברור מתי החידקים המחמיצים תפסו יוזמה ונכנסו לסיר כשהיה חמים (ולאט חם), ואיך הצליחו בכ"ז להתרבות מספיק במקרר כדי לקלקל את כל הכמות. כאב לי הלב, אך כל הסיר הענק נזרק. פעם ראשונה שזה קורה לי laugh
טוב, פיציתי את עצמי עם מרק אחר מיד אח"כ..

צילום
החודש לא יצא לי לצלם הרבה, אבל יציאת צילום לילה אחת היתה משמעותית, כי יצא שזו היתה אחת מיציאות הצילום המוצלחות ביותר שהיו לי עד היום. צילומי הנמל היפה של ונטורה היו השיא, ושמחתי לחלוק את החוויה פה. אבל חוץ מזה היו לי עוד כמה צילומים:
צילומי השמים האדומים בשקיעה מרהיבה, מחזית ביתי

בוקר ערפילי נהדר, וטוב שהיתה איתי המצלמה בטיול הבוקר עם שישי

גל הפתיע אותי, ואסף אותי לסיבוב נסיעת מבחן באוטו החדש שלו (תתחדש על האוטו הנהדר, חבר).
אז לקחנו גם את המצלמה ובסיבוב קצר בפארק צ'ארמלי צילמנו את הנוף המוריק בהדרגה בעקבות הגשמים האחרונים, וגם את הנוף נגבעה יפה בדרך

מקימים ארגון
גיליתי לכם לא מזמן על הפעילות המואצת שלי ב- LinkedIn. ובכן, חיפשתי בסביבה יועצים 'כמוני' ויצרתי קשר עם יועץ ארגוני מהסביבה הקרובה אלי. היוזמה למפגש היכרות התקבלה בשמחה, ותוך יומיים בערך נפגשנו. נראה שיש לנו הרבה מהמשותף, ומבחינה מקצועית אנחנו די משלימים אחד את השני. אז העלה גרג (זה שמו) רעיון מעניין – לא רק שנמליץ אחד על השני למי שאנחנו מכירים, אלא ליצור ארגון של נותני שירותים מקצועיים לחברות. בארגון יהיו אנשים עם רקע ביצועי מוכח שפעילים בקרב אותו קהל לקוחות פוטנציאלי, ויעבירו המלצות אחד לשני. בינתיים התקדמנו קצת בלאפיין את הארגון, ואני מניח שנצרף אליו בהדרגה עוד בעלי מקצוע (רואה חשבון, מומחה ביטוח, עורך דין, פרסומאי וכד'). משעשע ככה להתארגן ביוזמה כזו במהירות. מלהיב!

לסיכום
היו עוד אירועים, היתה חגיגת יומולדת  משפחתית צנועה (וטעימה), ובסה"כ היה חודש חיובי ודי פעיל. גם אם עדיין לא מאוד פעיל פה בבלוגיה. מקווה להמשיך עם המדור הזה גם בשנה הנוכחית. ומאחל לכולנו, שוב, שתהיה מוצלחת וטובה. בתקווה לבשורות טובות לכולנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)