יום חמישי, 1 בינואר 2015

קליספרה

עדי, מנהלת הבלוגיה שלנו, מכירה אותנו הבלוגרים לא רע. היא יודעת שאנחנו מאוד אוהבים לפרגן אחד לשני. אנחנו גם מאוד אוהבים להתגייס ליוזמות מאורגנות. ואפילו יותר אוהבים, אם מעורבים בעניין פרסים חביבים. אז לכבוד סיומה של השנה, שחל ממש לפני כמה שעות, היא יזמה מבצע חדש בשם " סילבסטר בבלוגיה" (ואולי הגיע הזמן באמת להשתחרר משמו של הקדוש הנוצרי העלום, ולציין כמו ברוב העולם את הערב, כחגיגה של השנה האזרחית החדשה). בבלוג הבית נכתב בהזמנה: "לכבוד הסילבסטר, אנחנו מזמינים כל בלוגר תפוזי לפרגן לבלוגר אחר ש"עשה לו את השנה." יוזמה נאה, במיוחד בימים אלה של דשדוש מסויים כאן בבלוגיה, אם להשליך מהמדדים הסטטיסטיים שאצלי.

רק כצפוי, קשה לבחור בלוגר אחד ש"עשה לי את השנה", כי כל אחד מכם פה תרם לי השנה במשהו – תובנות, מחשבות, הנאה מרשומה או מתגובה, ובכלל – בכיף הכללי הזה שכאן ובקשר האישי שנוצר. אבל יש גם יותר מזה, כמובן. יש את החברים הטובים שכיבדו אותי בנוכחותם בשני המפגשים שארגנתי בביקורי בארץ, שהיו הנאה אמיתית לי, ובהחלט צויינו כרגע משמעותי גם השנה.

בנוסף, מי שקרא את הסיכום השנתי בתמונות שהעליתי ברשומה הקודמת, יכול להיווכח כמה גל חברי עשה לי את השנה. רבות מהחוויות של השנה בטיולים המשותפים היו איתו, והוא חלק מחיי. אפילו לפני שהפך לבלוגר מצליח ואהוד בעצמו. אז כמובן שאני מפרגן לו, גם ברשומה הזו, ובכל הזדמנות שניתן. וגם מודה לו על החברות ועל כל רגעי הקסם המשותפים. תודה, חבר!

נחת רצינית גרמה לי גם מיזי השנה, כשאחרי לא מעט הפצרות, עידוד, עזרה ושכנוע, ניאותה סופסוף לשוב אלינו לכאן לבלוגיה, להנאה הגדולה שלה מהיחד הזה פה, ושלנו ממנה. ועוד הגדילה לעשות והקדישה לי את רשומת החזרה, בהומור המקסים שלה שמוכר לנו היטב. נחת אמיתית, שבהחלט "עשתה לי את השנה".

היה לי כיף של ממש, כשמזימת השכנוע המתמשכת שלי, לבוא ולהגיע לביקור כאן בסביבה, זכתה להצלחה (כמה קל לנכס את זה לעצמי), וזכינו לארח כאן בסביבה, ולו רק לכמה שעות, את בתיה דורון ואחותה. נכון שגל נשא ברוב הנטל האירוחי, אבל אני מאוד נהניתי, ומקווה לעוד מפגשים שכאלה בסביבה שלנו, עם מי מכם שיחליט להגיע. בהחלט שווה!

מכיוון שהכוונה היא לפרגן לבלוגר יחיד (ואני כהרגלי, על הדרך כבר פרגנתי לכמה), רציתי לפרגן הפעם לבלוגר שהשנה זכיתי להכיר. וזה לא כזה פשוט, כי למרבה הצער, אני לא מתעד את תאריכי ההיכרות עם בלוגרים חדשים (יוזמה ברוכה להמשך, אם כי קצת במאוחר). כך יוצא שמי שהכרתי פה בתחילת השנה, נתפס מבחינתי כמכר ותיק. מזלי שיש לי מועמדת טובה, שזכיתי להכירה יחסית לא מזמן – קליספרה.

ובכן, קליספרה היא בלוגרית ותיקה למדי, עם יותר מ-3 שנים ברזומה הכתיבה שלה פה בבלוגיה. איכשהו, מהצצה בתחתית הבלוג, אני מגלה שלא מכירים אותה מספיק פה. וזה הפסד רציני גם לה וכמובן גם לכם שלא נהנים מהבלוג הזה שלה. אז נכון שכבר פירגנתי לה באחת מרשומות הקצרים האחרונות, אבל זה היה יותר בקטן. וההזדמנות הזו מאפשרת לי לשפר את העניין. יופי!

ובכן, הבלוג שלה נקרא "מצב שמפניה", ומילותיה בפתיח שלו הן: "מצב שמפניה - הוא מצב שמשהו רוחש בך ומחפש מוצא כדי לצאת החוצה. הבלוג הזה נולד כדי להיות חולץ פקקים - לשחרר את התסיסה הזאת לאוויר העולם." ובאמת, הבלוג שלה תוסס, חינני, מהנה ומחכים. יש בו שלל המלצות, ביקורות, תובנות אישיות ורשומות חוויות. ותמיד יש את ההיבט האישי שהופך כל רשומה כזו למהנה במיוחד עבורי. ואני בטוח שגם אתם תהנו, אילו רק תכירו.

ה"שרביט" הזה כולל גם פרס, של כרטיס זוגי להופעה של שלומי קוריאט. הרעיון הוא שהרשומה שתזכה תאפשר לשני הבלוגרים להנות יחד. הייתי מאוד שמח להנות ערב כזה עם קליספרה, אבל יש לי תחושה שזה לא יצליח לי, אפילו אם אזכה. אז אם כך יקרה, היא תזכה להזמין את מי שהיא רוצה. ואם תיענו לאתגר, תוכלו אולי אתם לזכות ולהנות יחד, אז מוזמנים גם.

ושוב, חברים, איחולים לכולנו לשנה אזרחית מוצלחת וטובה
והרבה הנאה מהיחד הזה שלנו כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)