יום שישי, 25 בספטמבר 2015

פילדלפיה (2)

אחרי שנחנו (כפי שהזכרתי ברשומה הקודמת), תכננו לצאת לסיור בילוי בעיר בלילה. העיר נראתה תוססת ומזמינה, ולא היו לנו כוונות לוותר על התענוג הזה. רק שהגשם קצת קילקל לנו, אבל רק קצת..
דבר ראשון שעשינו זה לצאת מהדירה ולבחון את הסביבה הקרובה. זו סביבת מגורים דינמית וצעירה, והיה ברור שיש מה לעשות. אכן יש, אבל הצצנו רק מבחוץ. למשל ברחוב הצדדי הזה, שנראה מלא מסעדות קטנות, בארים ומקומות מפגש חביבים.

נסענו למרכז העיר לראות שם את האקשן. וכן, היה הרבה אקשן בבתי קפה, מועדונים ומקומות בילוי שוקקים. נחמד. אם היה נעים, אז היינו בכיף משוטטים שם, ומבלים יותר. אבל הגשם הפך את השיטוט לרטוב למדי, ולהיכנס סתם לאחד המקומות זה פספוס של החוויה. לפחות החוויה שרצינו. אבל התעקשתי לגשת לבניין העיריה, שבו הצצנו בשעות היום (ועוד נבחן אותו יותר מקרוב בהמשך), כי מאוד רציתי לצלם אותו בלילה. נכון שהמצלמה היותר טובה נשארה במלון, אבל קיוויתי שהקטנה הוותיקה לא תכזיב. יצא לא רע, ומקווה שגם אתם תחשבו ככה:
 

חזרנו לדירה רטובים קצת, בדיוק כשהחלה סופת רעמים רצינית. בבוקר השמש כבר הפציעה, והיה חמים אבל לא חם מדי, נעים ויפה. התחלנו את הבוקר בשוק האיטלקי, עם קפה איטלקי משובח בסיור במעדניות ובמאפיות מעוררות התאבון. הנה כמה תמונות משם:



חזרנו מחוייכים לסיור במרכז העיר, במקומות אותם טרם ראינו. להלו הרשמים:
כמה מהמבנים היותר ותיקים
גורדי שחקים מרשימים

פסל האטב הגדול ופסל מעניין וגבוה במיקום משונה על הבניין
 
בניין העירייה המרשים, אותו בחנתי עם המצלמה מכל הצדדים


פסלי חוצות נאים:





וכמה תמונות נוספות של הנוף העירוני במקום
נכנסנו למנוחה קצרה למלון ריץ המפואר


ובכך הסתיים הביקור הקצר בעיר המעניינת הזו, עם טעם של עוד.
אבל היינו צריכים לשוב, ובדרך עוד תכננתי עיכוב קל בעיירה האוניברסיטאית המפורסמת – פרינסטון. אבל על זה כבר בנפרד.
שבת שלום וחג שמח לכולנו, חברים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)