יום שישי, 21 בדצמבר 2012

קצרים 12-12

וואו, פתאום תפסתי כמה הרבה זמן לא עדכנתי כאן. כמעט שבועיים. שיא שלילי חדש שמצטרף לחודש שבקושי הייתי כאן. אז נכון שבד"כ רשימות הקצרים מסכמות חודש, אבל נראה לי שזה המתכונת הנכונה לסכם לא מעט אירועים שהיו לי מאז העדכון האחרון. רק שקשה לבקר כאן באופן סביר כשהבית עדיין לא מחובר לאינטרנט, הבית עדיין דורש קצת עבודה, ובנוסף היו גם לא מעט עבודה רגילה. אז להלן עדכון קצר מאירועי החלק הראשון של החודש:
מעבר דירה
טוב, בנושא הזה אתם כבר די מעודכנים: הבית תפס צורה, הדברים מצאו את מקומם, כל הפרוייקטים המיידיים הסתיימו בהצלחה, והבית חמים, נעים ונאה לטעמנו. הנה, כך הוא נראה:
הסלון עם האח המבוערת
 
המטבח המרווח (לפחות ביחס לקודם)
 
מכונת התפירה הענתיקה שמצאה אשתי באתר מכירות, ומשמשת כשולחן בכניסה
 
ביקור משפחתי
אחי ואבי הגיעו לביקור. בימים הראשונים הייתי עסוק מאוד בעבודה, אבל הצלחנו לטייל קצת יחד. האח שלי באקסטזה של התרגשות מלבקר בסביבת המגורים שבה חי לפני כ-20 שנה במשך כ-4 שנים, ולא מפסיק לשוטט ולהיפגש עם חברים. ואבי קצת עייף, אבל מצטרף איתנו. בטח אספר יותר בהמשך, כולל תמונות. ובין לבין, האבא נח בסלון, והאח מגוייס לתמיכה בבישולים שבמטבח:
יומולדת
לפני שבוע חגגתי יומולדת 50. היה כיף גדול לקבל את כל הברכות בפייסבוק, פה במסרים ובתגובות, ואפילו ברשומות של גל ושל שושי שהקדישו לי. אז תודה כמובן לכולם, על הכיף הזה. באמת ריגשתם אותי.
חוצמזה, חנוכה היה הזדמנות נהדרת לחגיגה משולשת – גם יומולדת, גם חנוכת בית וגם חג חנוכה. אז הזמנו כמה חברים לכיף של יחד, של אוכל, הדלקת נרות, וכן, גם לכבודי  הנה כמה תמונות:
אבא מתכבד בהדלקת הנרות
 
סופגניות, במיוחד לאירוע מתוצרת עצמית, בפעם הראשונה במטבח החדש
 
כן, התנור החדש טוב גם לפוקאצ`ות
 
מנשנשים
הסקה באח
בבית החדש יש אח המוסקת בעצים. גם בבית הקודם היה, אבל איכשהו לא התחשק לי להתעסק עם זה. בעידוד מעשי של אחי, שהלך וקנה חבילת עצים, וגרזן לביקוע כמה מהישנים שהיו עדיין בחצר, השמשנו את האח. מבחינת יעילות החימום, זו בפירוש לא השיטה היעילה ביותר. אבל זה כיף גדול, ותענוג של בהייה פעילה. אז מזה כמה וכמה ימים שהאח בערת בכל ערב, ומענגת ממש:
 
ולסיום
היו עוד אירועים ששווה לספר עליהם – מסיבה מעניינת, עדכון על אביב בצבא, טיולים עם האח והאבא בסביבה ועוד. מקווה שאוכל להתארגן ולספר לכם פה עליהם כמו שאני עושה תמיד מזה כארבע וחצי שנים.

איחולים לסוף שבוע מוצלח ונעים
ונראה שלמרות התחזיות המטופשות אנחנו עדיין פה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)