יום שבת, 8 בדצמבר 2012

התארגנות

הסידור הקודם, כתזכורת ולהשראה
יש כמה שלבים משמעותיים בהתארגנות בבית חדש. שהמטבח יתפקד, שהמקלחות יהיו שמישות, שהמיטות תאפשרנה שינה נוחה. אבל יש כמה דברים נוספים שחשובים, מלבד סדר כללי ושיפור מראה.
ספרים:
הבית שלי לא מרגיש לי בבית, עד שהספרים מוצאים מקום ראוי. אני אמנם ממעט לקרוא לאחרונה, והספר הנוכחי, שמלווה אותי לא מעט זמן, היה צמוד אלי וזמין בכל הימים (גם אם לא התקדמתי בקריאתו), אבל בכ"ז, עד שהספרים לא מסודרים, זה לא `זה`.
בבית הקודם הם היו מרוכזים בספריה של איקאה, שעברה איתנו. הסידור עבר שיפורים, תזוזות ועידון עד שהייתי מרוצה. אבל בנוסף, היו המון ספרים בארון חדר העבודה הדחוס. עלי הוטלה מלאכת האריזה בארגזים. וזה כבד! והכל חיכה בסבלנות לפריקה כשבוע, ליד דלת הכניסה. הנה, ככה, ממש לפני שהתחלתי להעמיס בחזרה את בספריה:
 
וככה, סופסוף הערב, נשלמה המשימה, אמנם בלי קישוטים עדיין, אבל מסודר - כל אלה שקראתי כבר מאחור, בשכבה הפנימית, וכל הכיף שממתין בחזית:
 
בנוסף, הצטרפה לחגיגה ספריה נוספת, שמוקמה בפינת המשפחה. בה רוכזו ספרי העיון למיניהם, כאלה שמציצים בהם (אולי) מדי פעם:
 
כן, יש עוד, ספרים מקצועיים של ממש. ואלה ירוכזו אחר כבוד בחדר העבודה (תמונות בהזדמנות).
ארונות
כל עוד חיים על המזוודות (והשקים), התחושה ארעית. אז לא מעט עבודה השקעתי בלהכין את הבית לקלוט את המטען המכובד. חדרי הארונות היו ריקים – קירות בלבד, עוד לפני הסרת השטיחים. ככה (זה שלנו):
 
קניתי מתלים, לוחות ותמיכות, ולמרות שלא היה לי משור קיצוץ (בדיעבד, אולי זו היתה הזדמנות לרכוש), הצליח לא רע. זה לא היה קל לזחול עם המברגה על הרצפה, אבל היה כדאי ויצא יפה למדי.
לפני הריצוף והאיכלוס:
והיום, עם חלק מהתכולה במקומה, גם עם עדיין בלגן וקצת שקיות:
וגם חדר הארונות של קרן, למרות שהיה מאובזר מעט, הותאם וסודר יפה. ועכשיו קלט לתוכו הרבה מהבלגן, שכבר לא נראה מסביב:
 

ועל ההמשך - בהמשך
שבת שלום וסופ"ש נעים וחמים לכולנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)