יום שלישי, 4 בדצמבר 2012

קצרים 11-12

עוד חודש עבר (מה עבר, טס!) ושוב הזדמנות חודשית לסכם את כל העניינים שעברו עלינו בחיים ולא זכו לאיזכור. אבל החודש זה קצת שונה, כי אם לרוב אני אוסף בהדרגה את האירועים לרשומה הזו ובסוף מסכם ומרחיב לפי התחושה, הרי שהחודש לא הספקתי לעשות גם את זה. בעבודה הייתי עסוק קצת יותר מהרגיל, אבל הסיבה המרכזית לכל העניין (למי שבמקרה פספס את כל הפרומואים שלי) זה מעבר הדירה. אז מזה אתחיל, ונראה במה עוד אזכר:
מעבר דירה
טוב, זה לא בדיוק דירה, זה סופסוף בית משלנו, בית פרטי וצמוד קרקע. רצינו כזה כבר לפני כ-15 שנה בארץ, אבל איכשהו זה לא יצא. אז חיינו בדירה נאה, אבל לא בחלקת קרקע משלנו. והנה, דווקא ביבשת אחרת זה יצא. אז תהיה גינה גדולה, ונשתול בה עצי פרי ועצי נוי, ניתן לשישי להסתובב בשטח חפשי ובכיף (בתקווה שתאריך חיים להנות מזה, כי היא כבר בת כ-14).
לא העליתי עדיין תמונות של הבית מבפנים, כי אנחנו עדיין משפצים ויפה יותר להראות צילומים של לפני/אחרי. ועכשיו בכלל יש בלגן גדול, כי רק ביום חמישי עברנו (נכון ליום חמישי שהתחלתי לכתוב, ובינתיים כמובן יש שיפור), ורק בסופ"ש סיימו את הריצוף באגף המזרחי, זה שבו שלושה חדרי שינה. אז כרגע רוב התכולה עדיין דחוסה בארגזים, מזוודות ובערימות בכל מקום פנוי בבית. מתישהו אולי אצרף צילומים מסודרים, אבל הנה כאן קדימון:
החזית, עדיין עם פחי הזבל זמינים ליד החניה
והנה הוכחה שגם אני עשיתי משהו (ונתפס בפרצוף מוזר למצלמה)
השכונה
ביום חמישי עברנו ממש (כלומר מאז ישנים בבית החדש), ואחרי שלוש נאגלות עם המשאית הקטנה, שחררתי את הסבלים והמשאית, וצעדתי ביחד עם שישי ברגל מהבית הישן לבית החדש. טיול נחמד שנוצל לשאוף אויר קריר ולח מגשם טרי, ולכמה צילומים בשכונה. אז הנה, כך נראתה השכונה ביום המזרזף ההוא:
 
באחד הערבים כשעמדנו בחוץ ניגש אלינו איש צעיר ושאל אם ראינו את הכלב שלו, שברח. לא, לא ראינו, אבל אחרי שהבין שאנו הדיירים החדשים הושיט לי יד והציג עצמו כדני. למשמע שמי שאל מיד ובעברית, ישראלי? עברו יומיים, ואימא עם עדלה שעוברת ליד מסתובבת לכיווננו (אחרי ששמעה אותנו) - שלום! הסתבר שיש בשכונה הקטנה והשקטה הזו הרבה ישראלים. נחמד 
דב
כמו שכתבתי, ולא פעם צילמתי, יצא לי להסתובב בשכונה לא מעט, כשהתירוץ הרשמי הוא בד"כ שישי. וכך היה גם לפני כמה שבועות, קצת אחרי הגשם. הסיבוב הפעם היה אל מאחורי הבית הישן (בדרך קיצור לבית החדש). שם צילמתי לא פעם את הפרחים הצהובים דמויי החמניה, שכה אהבתי.
ובכן, באחד הימים ראיתי בבוץ הטרי טביעת רגליים משונה שלא דומה לשום חיה שהייתי רוצה לפגוש. זה לא היה ברור ממש, אז חיפשתי ברשת, והדבר שזה הכי דומה לו זה טביעות הרגליים של דוב. אמנם קטן, אבל בכ"ז. לא שמעתי שנצפה דב בסביבה שלנו, אולי כי הוא נעלם שוב להרים או סתם כי לא שמעתי. אבל נדמה לי שזה מה שזה. מוזמנים להביע דעתכם:
 
כריסטמס
החג החורפי הולך וצובר נוכחות בסביבה שלנו. חלק מהבתים כבר מוארים בלילה בשלל תאורות צבעוניות יפות שכבר צילמתי לא פעם. אולי אצלם שוב בשכונה החדשה לקראת החג עצמו. הצבעים השולטים בחג הם של אדום/ירוק/לבן (כאן ממתגים את החגים בצבעים), ובחנות לחומרי בניין האזורית יש שלל עציצים יפים על עלים אדומים יפהפיים. מכויין שביליתי בחנות הזו לא מעט, יצא לי גם לצלם כמה דוגמיות:
 
ולסיום
חודש שעיקרו היה מוקדש להכנת הבית החדש למגורים. זה לא עבד חלק ואלגנטי לפי התוכנית המקורית, אבל סה"כ לא היה נורא, וכבר רואים את סוף ההכנות והסידורים. בקרוב אוכל גם לשתף בקצת צילומים.
כמו כן, עוד כ-10 ימים יגיעו לביקור משותף אחי ואבי. אז אני כמובן מתרגש לקראתם, וגם משתדל יותר לסיים את סידור הבית, שנוכל לארח אותם בנוחות ובכיף. אני גם מניח שנצא לטייל, כי באמת כבר הרבה זמן לא טיילנו.

איחולים לחודש מוצלח ומהנה לכולנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)