יום שבת, 25 ביולי 2015

גני הנטינגטון - בפרטים הקטנים

היה די ברור שצילמתי גם פרחים ועוד דברים בדרך, גם אם לא הייתי מזכיר זאת ברשומה הקודמת. וכך אכן עשיתי, ולא מעט. לכן גם איבדתי את החברים שהתקדמו מהר וחתכו לכיוון המזנונים הממוזגים. כי באמת שהיה חם שם.
אז הנה מבחר ממה שגרם לי להתעכב בדרך, בהנאה רבה:
לאורך הכניסה הרחבה ישנם מין עציצים גדולים, בהם גדלים עצים קטנים שעליהם מין אצטרובלים נאים



פעם כבר צילמתי את הכדורים הצהובים האלה של פריחה. לא מצאתי שלט עם שמם וגם חיפוש בגוגל לא עזר לזהות אותם, אבל לא יכולתי שלא לצלם 


גם את הסגול הקטן הזה לא הצלחתי לזהות. חיפוש בגוגל הביא לי המון תמונות דומות של תכשיטים ואקססוריז אופנתיים. לי הוא הזכיר לוונדר, אבל לא בטוח 

זוכרים את ה- Lily of the Nile, הכחולים היפים מגינת ביתי להם הקדשתי רשומה לא מזמן?
פה ראיתי ניצנים של כאלה לבנים, אז ברור שצילמתי גם


פרח יחיד שמצאתי שם לאורך השבילים, נראה כמו קרוב של האירוסים. אולי אפילו קרוב מאוד. כחול ויפה וראוי לצילום

  
בבריכות היו לא מעט נימפאות, ה- Water Lilies, שפיתו אותי לנסות ולהתקרב לצילומים פרטניים 




הראשים האדומים האלה יפהפיים לטעמי. לא יודע מה שמם, למרות שחיפשתי. אבל מגיע להם מקום פה ברשומה הזו 


פרחי הסולנום הכחולים לא נדירים כלל, אבל יפים מספיק לזכות בצילום

קיפוד אבקנים אדום יפה, מזכיר את המברשות של הקליסטמונים, אבל הוא אחר

לקט פרחי היביסקוס, כולל הסגול שאינו היביסקוס אבל מכונה כך





עוד אחד נאה במיוחד ממשפחת השושנים 


פרח רגלי הקנגורו - Red kangaroo paw

אכילאה צהובה

אשכולות פריחה בלתי מזוהים בשמם – על עץ נהדר שכבר ראיתי פעם, ועוד אשכולות על שיחים שונים 






הפרח של מגנוליה גדול מאוד, וסופסוף היתה לי הזדמנות לצלם את ליבתו הנאה

ואז הגעתי למתחם האוכל, וחברתי לחברים להפסקת אכילה במזנון מקומי.
אספנו כוחות, ציננו את עצמנו במיזוג המשובח, והמשכנו לעוד כמה תחנות במתחם. אבל עליהם כבר בנפרד.

שבוע טוב חברים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)