יום שבת, 18 ביולי 2015

גני הנטינגטון - קקטוסים

כפי שכתבתי ברשומה הקודמת, היה לי עניין מיוחד בצילום קקטוסים. שדרות הקוצים המרשימים משכו אותי לנסות ולצלם אותם ממש מקרוב. ויחד עם הפריחה היפה שציפיתי למצוא עדיין, הפינה המדברית הבטיחה אטרקציות צילומיות למכביר. וזו לא הכזיבה עם שלל הקקטוסים המרשים בה.
כן, יש לי שמות של חלק מהקקטוסים המצולמים, בזכות שלטים קטנים שהיו מפוזרים בשטח. אבל זיהויים המדוייק בשמותיהם לא באמת מעניין אותי, כמו שפע הצורות שלהם, הפרחים והקוצים המרשימים. אז הנה מה שקלטתי שם:
ראשים שעירים של עמודי צמיחה מעניינים, לחלקם פריחה נאה בראשם





עמודים אחרים, שעירים

מגוון קקטוסים, קטנים וגדולים, בפריחה סגולה, צהובה, ארגמנית, ורודה ואדומה






















כדורים קוצניים שנראים כמו הביצים של הנוסע השמיני (זוכרים?) 




גיאומטריות קוצים מעניינות 



























כסא החותנת המוכר, שפה גדל במקבצים גדולים, בשלל מראות של פריחה ובכלל













מאוד נהניתי שם, וקיבלתי רעיונות צילומיים נוספים שאני מקווה לממש פעם אחרת. משם המשכנו לטייל עוד בגנים הללו, אבל על כך בהמשך.
סוף שבוע טוב, חברים!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)