יום שלישי, 7 ביולי 2015

גשר קולורדו - פסדינה

בשבת של סוף מאי, נדברנו בקבוצת הצלמים של הסביבה שלנו, לצאת ליום צילומים בעיר היפה פסדינה. יש שם שלל אטרקציות, כפי שלא פעם כבר הבאתי לאכן לבלוג. יצאנו די מוקדם בבוקר, ונפגשנו באטרקציה הראשונה עוד לפני השעה 8:00 – גשר קולורדו.
הגשר הציורי הזה מוכר לכל מי שנוסעה מזרחה מלוס אנג'לס, על הכביש הראשי, ותמיד חשבתי שכדאי פעם להגיע ולצלם אותו, והנה הגיעה ההזדמנות.
כמה עובדות על גשר הקשתות היפה הזה – אורכו 453 מ' וגובהו המירבי 144 מ'. הוא היה עורק התחבורה החשוב שחיבר את פסדינה לערים שממערב לה, לכיוון לוס אנג'לס. בשנת 1989 הוא נפגע ברעידת אדמה שהתרחשה באזור, ונסגר עד לסיום השיפוצים בשנת 1993. הוא נחשב לאחד מהאתרים הארכיטקטוניים ההיסטוריים של ארה"ב.
חנינו ברחוב סמוך לקצהו המזרחי, ויצאנו להליכה לאורכו, תוך כדי צילומים. צילמתי המון, אבל דיללתי למדי ונשארתי רק עם מה שמעניין וטוב (גם הרבה, אבל פחות). אז הנה לקט ממראות הגשר וסביבתו:
מראה הגשר מלמעלה 





כמה מהאלמנטים הארכיטקטוניים שבו





למרבה הצער, גובהו של הגשר משך אליו כאלה שמצאו אותו מתאים כדי לסיים את חייהם.
לזכרם של אלה (הרשימה ארוכה) ולעידוד אחרים שאולי יחשבו שוב על האופציה, יש כיתוב מתאים, כולל רשימת שמות גדולה של מי שהתמודדו עם המחשבה וניצלו לספר עליה



ממשיכים לקצהו, וממנה נראה הגשר מצידו
 





ולמול הישן הנ"ל, החדש והגדול יותר (והציורי פחות)




נחמד היה סופסוף להכיר מקרוב את הגשר היפה הזה. משם המשכנו לתחנה הבאה – בית קפה מקוימ לנשנוש של בוקר, והמשך הפעילות המתוכננת.

המשך שבוע טוב, חברים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)