יום חמישי, 2 ביולי 2015

קצרים 6-15

אתמול מאוחר בערב שבנו הביתה אחרי כמעט שלושה שבועות של היעדרות פעילה. בדיוק בזמן לשבת ולסכם את החודש הפעיל והמוצלח הזה. אז הנה:
ווגאס
החודש החל בנסיעה של יומיים לווגאס בענייני עבודה. המיקוד כמובן היה עבודה, אבל ניצלתי את ההזדמנות לצרף אלי את אשתי, ונהנינו שם למדי. היה גם נחמד לפגוש שם בהפתעה את טובה, הספרנית בפקולטה בה למדתי. היא השתלמה בהדרכת קבוצות, והובילה שם קבוצה ישראלית. לקח לה כמה שניות להיזכר מי זה לוחש לה באוזן מאחור "הי טובה" אחרי יותר מ-20 שנה שלא נפגשנו. הנה דוגמית מלא מעט צילומים שצילמתי שם:


קרן
אחרי כמעט חצי שנה של שהות בארץ (לימודים בקולג' מקומי פה אונליין והרבה כיף), חזרה אלינו קרן. ושוב אנחנו בית מלא. רק שישי חסרה לנו, וחסרונה מורגש כל הזמן.
מז"א
גם פה, כמו בארץ, יוני מתאפיין באי יציבות בנושא הזה. היו לנו פה כמה ימים חמים עד מאוד (מאוד!!). מגל כזה "נהנינו" פה בתחילת החודש, והיה נחמד שנשבר עם גשמים אמיתיים. ההנאה מגל החום השני, הקיצוני אף יותר, נחסכה מאיתנו, כי היינו רחוק מהבית, כאמור.
בחוף המזרחי
לקראת אמצע החודש נסענו לחוץ המזרחי לענייני עבודה. קיבלתי הזמנה לפרוייקט קצר (שאולי יהיו לו המשכים) בפנסילבניה. אז גם הפעם הצטרפה אלי אשתי, והפכה לא את הנסיעה הזו למהנה הרבה יותר. מוקד הפעילות היה בעיר הקטנה Scranton. אז טיילנו קצת בעיר הזו, וגם בסביבתה ההררית היפה, ובנוסף יצאנו בסופ"ש לטיול לפילדלפיה, לביקור קצר בעיר פרינסטון היפה, ולסיום בילינו כ-4 ימים גדושים בניו יורק. אני בטוח שעוד אגיע לספר על החוויות שם, ובטח שאביא שלל תמונות, אבל הנה קדימון קצר:
מהעיר Scranton




פילדלפיה



פרינסטון

ניו יורק
 




צילום
כבר סיפרתי על ההנאה מהשתתפות באתגרי הצילום באתר GuruShots., אותו הכירה לי יעל. זה מחייב אותי לבחור בקפידה את הצילומים שאותם אני בוחר להעלות להשתתפות בתחרויות השונות, תהליך שכפי שאתם כבר יודעים לא קל לי. אני מניח שיכולתי לבחור טוב יותר בעבר, אבל נחמד לחשוב שאני משתפר גם בזה. ובכן, החודש השתתפתי בכמה אתגרים כאלה, וזכיתי לכמה הישגים לא רעים. ההישג היותר משמעותי היה באתגר שלא חשבתי כלל להשתתף בו, כי לא הייתי בטוח שהבנתי אותו, ושיש לי מה להעלות בו – אתגר שבו מצולמים שני דברים בסמוך שמולידים משמעות אחרת. נכון לעכשיו, אני ממוקם שם במקום ה-13 מתוך כ-1500 משתתפים וכבר הייתי במקום שמיני, אבל התדרדרתי בדירוג. ומפתיע אף יותר שהתמונה המובילה שלי שקיבלה 254 הצבעות מדורגת שלישית (כבר היתה ראשונה), מתוך 8804 צילומים. נחמד! אז הנה שוב התמונה שמוכרת לרבים פה, וצולמה ביציאת הצילום הראשונה עם סוניה לפני כשנתיים וחצי, וקישור לתחרות:
 
אורחים
בארץ גרנו בבניין גדול למדי, 12 קומות ולא מעט דיירים. קומה מעלינו גרה משפחה ולה ילדה בגילם של ילדינו שלנו, שהתחברה בעיקר לקרן (למרות שהיא בגילו של אביב), והן בילו הרבה שעות אצלנו בבית, וגם אצלה. בגיל ההתבגרות קצת התרחקו, באופן טבעי. כך יצא שלא ראיתי אותה כמעט עשור. החודש היא הגיע לבקר אותנו, והיה נחמד לשוחח ולהכיר מחדש, לראות בה את מה שהשתנה, ואת מה שטבוע בה עמוק יותר באישיותה.

מקווה להגיע לפרט פה את שלל האירועים שעברו עלי החודש, כי אני בפער גדול כאן בבלוג. כמו שגל איחל לי פעם – יש לי יותר דברים טובים לדווח עליהם מאפשרות לשבת ולדווח. צרות טובות J
חודש יולי מהנה ומוצלח לכולנו!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)