יום חמישי, 8 באוקטובר 2015

פרינסטון

רצינו לנצל את הנסיעה מפילדלפיה חזרה לסקרנטון לביקיר קצר בנקודה שכבר מזמן סימנתי על מפת היעדים שלי – העיירה הקטנה ובה האוניברסיטה הוותיקה והמאוד מפורסמת. אוניברסיטה הנחשבת לטובה בארה"ב, הצמיחה הרבה מגדולי המדע והאומה, ובה פעל איינשטיין כשהסתלק מאירופה המוטרפת של ימי המלחמה.
אז יצאנו מפילדלפיה בשעות הצהריים, וכיוונו צפונה. די מהר מתחלף הנוף האפור של פרברי פילדלפיה בירוק היפה והרענן של הסביבה. ובהתאם משתנה ההנאה שלנו מהנסיעה. עוד נוסעים, וכשיורדים מהדרך הראשית המהירה הנוף נעשה ציורי ויפה ממש. כיף!  חבל שלא עצרתי לצלם את הירוק הפסטוראלי הזה, אם כי זה לא ממש הגיוני פשוט לעצור. מה גם שמכוונים להגיע לאנשהו. אז הגענו, והנה הרשמים:
כשהגענו למרכז העיירה הקטנה חנינו והתחלנו לשוטט. יפה שם!

חנויות ציוריות, בתים נאים ואווירה מחוייכת כשרבים נמצאים שם בחוץ

חנות מיוחדת של שוקולד לינדט, ממנה ליקטנו מידע על המקום וכמה שוקולדים

שביל נאה ומסקרן המוביל לאוניברסיטה. לא ברור מהן און אבנים עם שמות – מין לוח זכרות לאירועים, חתונות והנצחה? כך זה נראה

פסל סטודנטיאלי על הרצפה

מפת האוניברסיטה הענקית שאליה נכנסנו וקצת שוטטנו (בלי לדעת בעצם לאן ולמה)
והתמונות בתוך המתחם

לא שמיצינו, אבל הזמן נגמר, וראוי היה לחזור למלון ולנוח לקראת שבוע עבודה אינטנסיבי נוסף. אז כיוונו את מערכת הניווט לכיוון, ויצאנו לנסיעה קסומה בשטחים ירוקים, נחלים ויופי משכר. עוד עצרנו להפסקת אוכל טובה בדרך ב "Bistro Inn" שיהיה חביב ומוצלח:

ובכך תם הסופש הנחמד הזה. אבל השהות בחוף המזרחי טרם הסתיימה, אבל על כך בהמשך.
ויפה שהספיקה הסוללה לסוניה הקטנה לכסות את הסופ"ש הזה, גם אם בחסכנות מסויימת...
סוף שבוע מהנה ומוצלח, חברים!