יום שני, 19 באוקטובר 2015

לילה אצל רוזוולט



כפי שהזכרתי, הקדשתי עוד ערב לצילומי לילה. במיוחד לאור ההצלחה של הערב הראשון. אז יצאנו ונסענו באוטובוס לנקודה בפינה של השדרה החמישית והסנטרל פארק. נכנסנו לאכול במסעדה חביבה, אחת מאלה שברשימת המומלצים אותה ליקטה אשתי במסירות. משם לקחנו רכבת תחתית שעוברת מתחת לנהר המזרחי ועוצרת באי הארוך והצר על שמו של הנשיא רוזוולט שבאמצע ה- East River. אי יפה שבדרומו, כך רמזה המפה עם כתם ירוק, יש פארק שצופה על מנהטן, וזה, כך קיוויתי, בדיוק מה שאני צריך לצילומי לילה מוצלחים. הגענו ויצאנו להליכה לאורך הגדה של האי, וצילמנו. אז מה אם לא היתה בסוף כניסה לאותו כתם ירוק, ואפילו הסתדרתי יפה בלי חצובה.
למזלי, היתה לחות גבוהה, שיצרה ערפילים שבאורות העיר נראו מעניינים במיוחד. הנה מה שצילמתי, כי גם ככה כתבתי כבר יותר מדי מילים לרשומה כזו:
תצפית דרומה, על ה- Midtown East, ובו בניין האום ובניין קרייזלר שקודקודו מואר


מתחת לגשר על שמו של אד קוץ', ראש העיר לשעבר
הגשר עובר מעל האי, וחבל שאין אליו גישה להולכי רגל מהאי עצמו


ושוב הגשר, קצת מרחוק

מבט צפונה, לכיוון ה-Upper East Side  היוקרתי

עברתי ברגל לצידו השני של האי, לצלם את ברוקלין שמעבר לחציו האחר של הנהר (שימו לב שכל פעם זה רק חצי נהר מצולם)

ומכיוון שאבהתי את הצילומים הללו מאוד מאוד, השתעשעתי גם בגרסאות שחור-לבן שלהם




 
תכננו לשוב למנהטן כמו שבאנו, ברכבת התחתית. אבל כשניגשנו לאזור התחנה בסמוך לגשר, גילינו שבמקום פועל רכבל לכיוון שלנו. נהדר!! ואף הופתענו שלא נדרש לשלם על הנסיעה, כי כרטיס ה- Subway השבועי שלנו תופס שם עדיין. ניסיתי לצלם גם את זה, למרות הקשיים. לא יצא הכי טוב, ובטח לא ברמה של התמונות הקודמות, אבל הנה, להשלמת החוויה (בצילומים עם סוניה הקטנה):




זה היה הערב האחרון בעיר, לפעם הזו. חוויה נפלאה!
ועכשיו לאט לאט אספר על יתר המקומות מהביקור הזה.

המשך שבוע טוב, חברים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)