יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

עוברים דירה

אחרי הכנות לא מעטות, עיכובים מעצבנים, עבודה קשה והרבה בלגן, מחר בבוקר אנחנו עוברים לבית החדש. מעבר דירה רביעי בפחות מ-5 שנים (כולל המעבר הגדול מהארץ). וסופסוף לבית משלנו, שבו כנראה נגור תקופה יותר ארוכה. חצי מהתכולה כבר שם, כי ניצלנו את יתרון המרחק הקצר, ובכל ביקור העברנו קצת מהתכולה. זה מקל באמת על המעבר עצמו, אבל מאריך את התקופה המשובשת, כשכל פעם תוהים איפה נמצא פריט מסויים, ומסתבר שכבר עבר.
הבית עכשיו מלא בארגזים של ספרים, כלי בית ושמונצעס לרוב. מחר על הבוקר ניסע לקחת בשכירות יומית משאית להובלה, נשכור שני סבלים כדי שלא ייתפס הגב (מה לעשות, אני כבר לא מיומן בסחיבות. וטוב שכך!), ונעביר את התכולה הנותרת לחלק מהבית שכבר מוכן.
לצערי, בגלל עיכובים שנבעו מתיקונים בקונסטרוקציה, שאותם היה קשה לתכנן במדוייק, חצי מהבית עדיין יהיה מחר ללא ריצוף. זה אומר שנצטרך לצופף את התכולה בחצי הפנוי ולהעבירה אח"כ למיקום הנכון. מזל שהחצי מספיק גדול לבלוע את התכולה, בתוספת למה שרכשנו לקראת המעבר.
בהמשך אני מניח שאביא תמונות, כשהבית יהיה ייצוגי מספיק. אז במקום, אספר (ואוסיף צילומים), על העצים שמול הכניסה, אלה שבשטח של השכנים ממול. ובכן, ביום ראשון הגיע גל לבקר. תוך כדי התלהבות מעצי הדולב היפים ןהאדומים שבסביבה, הבחנתי לראשונה בעצים האמורים, שעומדים כרגע בפריחה. הגזע האדום מרמז שהם קרובים של הקטלב הישראלי המוכר. הפריחה נראית כצרורות פעמונים מקסימים, מזכירים את העגילים של אותה לריסה מלפני שתי רשומות. ותוך כדי צילום הבחנתי בפירות כתומים יפים. טעמתי, אבל היה מגעיל. אולי לא בשל עדיין.
אז קבלו כמה תמונות מהיופי שהזדמן (וטוב שיש מצלמה בטלפון):
 
כעבור כמה דקות של צילומים יצאה מהבית אישה צעירה למדי, מטוייחת בהגזמה נוראית, שהצליחה די טוב להסתיר מה שנראה כיופי טבעי. היא היתה קצת יותר מנומסת, אז נמנעה מלשאול במפגיע "מה בדיוק אתם עושים כאן!?", כי בכ"ז העצים הנ"ל גדלים בשטח שלה, שפתוח לכביש באופן שלא מצריך כניסה לחצר שלה כדי לצלם. כשהבינה שאנו השכנים החדשים, התרככה די מהר, ואחרי כמה מילות נימוס סתמיות נפרדנו. בכלל, כל שכן בו אנחנו נתקלים מגיב בחמימות נעימה. נחמד ביותר 
ועכשיו אני נפרד (אחרי העלאת הרשומה), ומנתק את חיבורי האינטרנט. מקווה שכבר מחר יחובר הכל כמתוכנן, ואוכל לשוב לכאן ואולי גם להתחיל להשלים פערים, כי הצטברו לי כבר הרבה רשומות שלכן שטרם הספקתי לקרוא.

סוף שבוע טוב, מהנה ומוצלח לכולנו


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)