יום רביעי, 15 באפריל 2009

חמישה ימים של כיף משפחתי מרוכז

אתמול בערב הגיעו לסיומם חמישה ימים של הנאה משפחתית נפלאה. ביום רביעי שעבר אחר הצהריים עליתי על מטוס לכיוון החברים שבאירווין. התוכנית הייתה לאחר רק קצת לסדר, כלומר להגיע בערך ב-8:00. הצליח לי רק בערך – כי הטיסה התעכבה קצת, והשאטל עשה סיבוב איסוף נוסף וככה בכ"ז איחרתי, והגעתי ישר למנה העיקרית, מפספס את האגדה. לא לקח להם הרבה זמן, והם גילו לי שהבן עודד אותם להתחיל מוקדם ולהאיץ בקריאה, כי "תיכף יגיע האבא שלי, והוא מאד סקרן. היא יתעקש לנסות ולדון על כל דמות שולית לחלוטין שבאגדה..." טוב, לא ממש נעלבתי, ויותר חייכתי בכיף מהעניין.
נשארנו לישון אצל החברים יחד עם עוד זוג נוסף, והיה הפנינג חברתי חביב שלם לכולנו אצלם. גם בבוקר לא הזדרזנו לקום, והתארגנו ליציאה למסע הארוך בערך בשלוש אחה"צ. כיוון נסיעה כללי – לאס וגאס.
ולמי שמודאג – שישי אופסנה בפנסיון. לא נעים, אבל היא תתגבר.
משם, רצף די עמוס של טיולים, נסיעות, צחוקים באוטו וכיף משפחתי, אליו הצטרפה חברה של הבת שהגיעה מהארץ. עברנו בקניון ציון (כך שמו, Zion Canyon) המרשים, בקניון ברייס, בנקיק האנטילופה שבאזור השליטה של שבט הנאבחו, בגרנד קניון ושוב בוגאס.
אתמול חזרתי עמוס אינספור תמונות וחוויות בטיסת לילה לניו-ג`רזי, נהנה לראשונה משדרוג למחלקת עסקים שסייעה לי לישון הרבה יותר טוב בטיסה.
אז בהמשך, מבטיח חוויות מפורטות ומצולמות מאותם מקומות מדהימים שציינתי.
וכן, גם מעבר איטי לאחור על 230 המסרים שרובם דיווחו לי על הרשומות בבלוגים שלכם, עליהם אני מנוי.
אבל עכשיו כבר מאוחר, אז לילה טוב לכולם.