יום ראשון, 5 באפריל 2009

רשומת עדכונים קטנה

אני נורא רוצה לספר לכם באריכות על סדר הפסח המיוחד של לפני הרבה שנים;
רוצה לחלוק איתכם שיחה מעניינת עם מסדרת פרחים שהכרתי בהמתנה למטוס שהמראתו התעכבה ב- 4 שעות;
בוער לי ממש לחלוק איתכם חווית קריאה מענגת עם "הדוד פטרוס והשערת גולדבך";
אבל הזמן קצר, ואתמול הייתה לי שיחה לא כ"כ פשוטה עם האישה שמתלוננת בצדק על זמינותי המוגבלת. אולי גם על זה אספר. גם מחכות לי 87 הודעות עדכון על רשומות מבלוגים שלכם שאני נורא רוצה לקרוא, ולהגיב, ולדון ולחלוק..
רק חבל שאין יותר שעות ביממה, וזה לפני שהזכרתי שצריך להזמין טיסות, ורכב שכור, ומלונות ועוד עניינים. כן, כמובן, גם לשבת עם הבת על מתמטיקה, ולנוח קצת, ולקרוא טיפה (כי פשוט אי אפשר בלי), ולצאת לרכיבת אחה"צ קצרה עם הבן...
אז נראה שחלק מהעניינים יסבלו דיחוי קל, על חלק אולי אצטרך לוותר.
שיהיה לכולנו חג אביב שמח, ותחושת חירות אמיתית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)