יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

גם אוקטובר עבר. וטוב שכך, מבחינתי. כי החודש לא היה טוב מדי, ויותר מדי דברים קטנים העיבו על התחושה הכללית. בעבודה היו כמה אכזבות כשפרוייקטים שרציתי לא התקבלו בסוף. הבריאות שלי גמגמה עם פציעה במרפק שמנעה ממני להתאמן במכון כושר והעיקה באופן כללי, ועוד כמה דברים טורדניים. אבא היה בבית חולים עם דלקת ריאות. מסוכן בגילו ובמצבו הכללי, וטוב שנגמר בטוב. וגם שישי היתה אומללה כי חטפה איזו בעיה בעור, שהגירוד גרם לה לפצעים על האף ובאזניים. הצוארון שמנע ממנה להתגרד אימלל אותה, כצפוי. הנה ככה:


מזל שהיו עוד דברים החודש, טובים בעיקרם. ומכיוון שהמדור הזה מתמקד בעיקר בדברים היותר טובים, אשאר עם הקו הזה. אז חוץ מיציאה לחוף לצילומים עם קן, ובילוי באי היפה בלבואה, שעליהם כבר אספר בנפרד, הנה האירועים הקטנים של החודש:

מיזי
סופסוף הצליח לי, ומיזי שלנו חזרה לכתוב. ועושה רושם שההנאה מהיחד הזה פה, חזרה גם אליה (נכון, מיזי?), אז בכלל טוב. אפילו שזה עלה לי ב-OUTING בשמי המלא. טוב, מי פה לא מכיר את שמי ותמונתי? אז שיהיה גם למחפשי הגוגל.. העיקר שהיא פה, וכותבת בחן המוכר שכולנו אוהבים. תהיי בריאה, יקרה 

אורחים
גם החודש היו לנו אירוחים של חברים אהובים מהארץ. יונה ואחותה אלינור הגיעו לביקור, וזכינו לראות אותן פעמיים. וגם אדם הגיע לביקור. הפעם לא יצאנו לטיול צילומי אתגרי כמו בפעם הקודמת, אלא בילינו רק כמה שעות חביבות באי בלבואה. בהזדמנות אביא רשמים מצולמים משם, אבל הנה קדימון: 


ג'ימקאנה
בתחילת החודש נערכה בשכונה שלנו ג'ימקאנה של סוסים. לפני שנה פספסתי, אבל לפני שנתיים הייתי ונהניתי מאוד (הנה קישור). אז קמתי מוקדם, לקחתי את המצלמה וצעדתי 5 דקות למקום ההתרחשות. התמקמתי והתחלתי לצלם. לקח לי כחצי שעה להבין שלמרבה המבוכה השארתי את כרטיס הזיכרון בבית, כך שלא נשארה אפילו תמונה בודדת. חבל! טעות של טירונים, שאני מקווה שאלמד ממנה, ולא תקרה לי שוב. אז כדי להיזכר, הנה תמונה שאהבתי מהאירוע הקודם:

נמלים
כשגרים בבית הבנוי עץ בקומת קרקע, אפשר לצפות לביקורים של היצורים הקטנים הללו. הרי הקירות החלולים מהווים עבורם מסלול הליכה נוח ממקום למקום בבית. ובכ"ז, הם לא ממש רצויים. והם היו פחות רצויים כשהתנחלו להם במכונת הכביסה (מה יש להם לחפש שם?). אז השתמשתי במלכודות, כאלה שהן מתפתים לאכול מהן, וגם מעבירים מהם לקן וככה מחסלים את המפגע מהיסוד. רק שלקח לא מעט ימים, כי נראה שהיה להם טעים, אז הזמינו את כל הנמלים של השכונה. ככה:

ריבה
קיבלתי כמות נאה של פירות מחבר. נהנינו מהם מאוד, אבל בכ"ז היו קצת עודפים. אז מה עושים לפני שמתקלקל – ריבה. אז עשיתי ריבת ענבים (שלא צילמתי), וריבת שזיפים. הולך נפלא עם לחם טרי וחמאה. הנה כמה צילומים להמחשה:

דואר
קרן הזמינה משהו גדול בדואר, כזה שלא נכנס לתיבה. אז מה שעושים במקומותינו במקרים כאלה זה להניח בעדינות ליד התיבה. כמה פשוט.. אף אחד לא חושב אפילו לקחת את מה שלא שלו. קצת אחרת, ממה שזכור לי מהארץ..

עוד דואר
לקראת ראש השנה קיבלתי כרטיס הפתעה מיעל – מושקע ומחמם לב. עוד כמה ימים עברו, וקיבלתי עוד כרטיס מליאור שגם שימח אותי מאוד. תמיד אני אומר שכיף למי שמקבל כרטיסים מושקעים כאלה, והנה זכיתי גם אני לכיף הזה. תודה, חברות יקרות. ותודה מראש לצביה, שאני מקווה שהכרטיס ממנה יגיע גם בקרוב.

ירח
בחודש שעבר העליתי תמונת ירח במילואו. אבל הוא יפה יותר כשאינו מלא, והחודש עצרתי פעמיים לצלם אותו. תראו, נכון יפה? מתחשק לי לנסות פעם עם עדשת טלסקופ רצינית.


שינויים
הנושא החם עכשיו בבלוגיה הוא שינויים. בתור מי שמצהיר על עצמו, בניירת השיווקית, כמומחה בהובלה וניהול שינויים, לא מפתיע שיש לי מה להגיד על זה. לא מעט אפילו. אולי אכתוב על זה בהזדמנות. אבל אני רוצה לשתף פה בשינוי אחר, אקטואלי במיוחד. ובכן, אתם הרי מכירים אותי פה כבר לא מעט זמן, ואתם יודעים היטב כמה כיף לי פה – לכתוב, לקרוא את התגובות ולקרוא את הרשומות שלכם. רק שהכיף הזה גוזל לא מעט זמן. ומן הראוי שאקדיש יותר לנושאים אחרים שקצת לוחצים, וזה אומר שכנראה שאצטרך לדלל מעט את נוכחותי פה. המשמעות היא שאכתוב פחות, וגם אקרא פחות. אז אולי ארשה לעצמי לדלג פה ושם, או לא להשאיר תגובה על כל רשומה. אני לא מתכנן להיעלם לתקופות ארוכות, אבל אני מניח שלא אוכל להתאמץ בלהיות בלוגר מצטיין כפי שניסיתי להיות לאורך כל השנים. מקווה שתקבלו את זה בהבנה ובלי להיעלב. אתם הרי יודעים שזה לא מחוסר עניין. לפעמים גם שינוי כזה מתבקש.

ולצלילי הגשם השוטף שיורד עכשיו על הגג, שדפק לרבים את חגיגות ההלואין, אאחל לכולנו חודש חורפי ונהדר
ולהתראות בכ"ז בהמשך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)