יום חמישי, 13 בנובמבר 2014

האי בלבואה

בסביבה שלנו יש הרבה מקומות ע"ש בלבואה – יש את פארק בלבואה (אבי כותב עליו לא מעט), שדרות בלבואה, הפארק הגדול בסן דייגו וגם האי ע"ש בלבואה. אז בדקתי ומצאתי שמר בלבואה, או בשמו המלא וסקו נונייז דה בלבואה, היה מגלה ארצות ספרדי שהיה בין הראשונים לכבוש את המערב.

ובכן, אדם בא לבקר שוב באזורנו, ותיאמנו כהרגלנו בילוי משותף. רק שהדברים קצת השתבשו, לצערי, והתאפשר לנו לבלות רק כשעתיים, בגלל אירוע אחר (משמח כשלעצמו). ומכיוון שממילא הייתי בסביבה שלו, לא הייתי צריך לחשוב הרבה מדי בנוגע למקום מוצלח לטייל קצת יחד בכיף. ובכן, האי ע"ש בלבואה ממוקם באחד האיזורים היוקרתיים והיפים ביותר בסביבה שלנו. זה אי קטן ששייך לעיר היפה Newport Beach, כשסביבו מעגני סירות.

ומכיוון שהימים היו ממש לפני ההלואין, יצא שלמקום היפה התווסף ניחוח מורבידי מעניין, בגוונים של דלעות כתומות. אני לא הייתי מכוון ממש לצילום, אז הבאתי איתי את סוניה הקטנה (וכמובן הצטערתי שלא היתה איתי זו הבכירה). ובכ"ז, תוך כדי שיחה מהנה, יצא שגם אני צילמתי לא מעט. אז הנה המבחר:

תמונות כלליות של הבתים היפים, להמחשה. לרבים מהבתים שעל שפת החוף יש רציף משלהם ומעגן משלהם. הגיוני, לא?

קצת מים – סירות, חוף, חסקות, ואפילו חתול שהגיע עם הבעלים שלו לבילוי בחוף

כמה פרחים יפים מהגינות

וכמובן, התבלין העונתי של ההלואין. דוגמית משלל קישוטי הבתים המושקעים ועוד

היה קצר הפעם, אבל כמו תמיד כיף. מחכה כבר לביקור הבא, ומקווה שנוכל לבלות קצת יותר devil

סוף שבוע טוב ומוצלח לכולנו (בקרוב)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)