יום ראשון, 9 בפברואר 2014

גני הנטינגטון – 8

זו כבר הרשומה השמינית מהביקור הזה. לרוב הרשומות עד עכשיו נתתי שמות של המתחמים בהם ביקרנו ואותם סקרתי בכל רשומה ספציפית (בערך). אבל כאן לא ידעתי איך בדיוק לכנות את השוטטות הכללית במתחם, אחרי שעזבנו את הגלריה בה הוצגו האבנים האומנותיות.

יצאנו, ופנינו עם השביל לכיוון מין פרדס תפוזים. משונה, אבל משום מה תלו שם שלט שמבקש מהמבקרים שלא לקטוף לעצמם פירות מהעצים. איזו שטות, ככה יש יותר טינופת על הרצפה, מהפירות שנושרים. במקום זה, ניתן היה להפוך את המתחם הזה לאטרקציה של טעימות מהנות. הרי הם לא מתפרנסים ממכירת פירות, אז למה לא? טוב, לפחות צילמנו:

השביל ממשיך לכיוון המאוזולאום – מבנה להנצחת אהבתם של הנרי ואראבלה הנטינגטון, הבנוי משיש בעיצוב של מקדש יווני. נאה! אז כמובן שמצלמים קצת:

חזרנו לכיוון מרכז הגן, מכוונים לאיזור המזנון. פשוט נעשינו רעבים מדי, והנשנושים של הדרך לא הצליחו להשקיט את התאבון. בדרך מתעכבים בקצרה לצילומים של כמה אירוסי היכל "בעלי זקן" (תודה על התיקון, עננת) מתורבתים ומרשימים. הנה הם:

הזמנו מנות, המתנו מעט, ואכלנו בתאבון רב. רגועים יותר, המשכנו לסייר בגן, מצלמים עוד כמה פינות יפות, כמו אלה:

הזמן חלף מהר, וגל הראה סימנים של לחץ מתון. אז לא ויתרנו על הצצה לחלק קטן מהגלריות, אבל עליהם כבר בנפרד (ברשומה האחרונה מהסידרה).

מקווה שנהניתם גם הפעם. ועל הגלריות ברשומה הבאה..
שבוע מהנה ומוצלח לכולנו
kiss

וליתר הרשומות מהביקור -  כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)