יום ראשון, 16 בפברואר 2014

העיר התחתית

כתבתי פה כבר כמה פעמים על האכזבה המסויימת שחוויתי, כשגיליתי שהדאונטאון של לוס אנג'לס פחות מלהיב ממה שציפיתי (עפ"י המודל שהיה לי בראש מניו-יורק). החברים המקומיים פה הסכימו איתי חלקית, אבל הזכירו לי שאני לא מכיר אותה מספיק. וזה כמובן נכון למדי. אז ברור שכשהציעו לנו זוג חברים להצטרף אליהם לטיול בסביבה, ברור שהסכמנו.

החבר עובד ממש שם, באחד מהמגדלים, אז לשם כיוונו. כי חניה נוחה שם זה בהחלט משהו שהופך את הביקור לנוח. אמנם נאלצנו לעשות סיבוב, כי כמה מהכבישים נחסמו לטובת איזה סרט בהכנה (שבהמשך ראינו קצת ממנו), אבל בסוף הגענו, חנינו ויצאנו לטייל. להלן החלק הראשון של הרשמים (ולפי מספר התמונות המוצלחות, אני מניח שיהיו המשכים). ואל תפספסו את ההודעה החשובה בסוף.

אני יודע שיש רבים שמעדיפים מרחבים פתוחים ונוף טבעי. האמת שגם אני. ובכ"ז, נוף אורבאני של בניינים גדולים מרשים אותי, ואני מוצא בו יופי. בנוסף עיר שבנויה לגובה משאירה מספיק שטחים פתוחים לגנים ופעילות חוץ. כי לגור (או למשרדים) באמת שאפשר בגובה.
אז צילמתי כמה (הרבה) מראות אורבאניים כלליים יפים, מהנוף מרקיע השחקים הזה ומה שבין הבניינים וסביבם
. והרשומה הזו מוקדשת להם:

פסל מרשים, אם כי לי הוא נראה כמו אצבע משולשת...
https://lh6.googleusercontent.com/-wubVoIvphU4/Uv7IgCaKDmI/AAAAAAAANZA/RTsJjEJ3Ap8/w514-h765-no/DSC03573-Reduced.jpg

בנוסף, נכנסנו לכמה בניינים מעניינים וראינו עוד כמה מראות יפים. אבל על כך בנפרד (כי הגעתי כמעט ל-30 תמונות, שזה הגבול העליון שאני מרשה לעצמי).

מקווה שנהניתם מהנוף העירוני הזה. נופים אחרים ומראות שונים - בהמשך.
שבוע מהנה ומוצלח לכולנו


והודעה חשובה - לכל מי שדאג למיזי שנעלמה לאחרונה ממחוזותנו, היא בסדר (פחות או יותר). כלומר היא בבי"ח בהקשר לאותה בעיה שעליה כבר סיפרה פה, כואבת ודי סובלת. אבל היא לגמרי בחיים, ומקווה להתאושש ולשוב להנות איתנו כרגיל. ובינתיים מוסרת את אהבתה.
העדכון התאפשר הודות למבצע איסוף הטלפונים לחרום, אותו יזמתי כאן לפני למעלה משנתיים. וזו הזדמנות להזכיר ולבקש ממי שטרם נענה ליוזמה ולהצטרף. הפרטים בקישור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)