יום שלישי, 22 באפריל 2014

שיטוט בלוס אנג'לס

את הטיול בפארק גריפית נאלצנו לחתוך קצת מוקדם מהרצוי. הייתי חייב להגיע לסניף בנק, ואלה נסגרים ב-12:00 בצהריים ביום שבת. אז ירדנו מההר לכיוון הוליווד לשיטוט שיכלול גם את המטלה האמורה. הנה מה שליקטנו משיטוט הזה, כשאני מנצל את העמדה שליד הנהג (תודה, גל), ומצלם גם מהחלון.

בדרך נכנסנו לשיטוט קצר באוטו בשכונת לוס פליס היפה והוותיקה, שמאכלסת בכבוד לא מעט מפורסמים מתעשיית הקולנוע. אנחנו הסתפקנו בהצצה בבתים היפים. הנה דגימה:

המשכנו לשוטט בעיר, כשבדרך עוצרים כאמור בסניף בנק למטלה האמורה. וגם מצלמים בדרך את הכבישים הפנויים בבוקר שבת, ואת מסעדת ההמבורגרים הטובה בה עצרנו

ממשיכים מערבה, לכיוון העיר West Hollywood. בדרך גל מעדכן אותי במידע דמוגרפי מעניין לגבי העיר – זו הבירה האמיתית של הגייז בארה"ב, וחלק משמעותי מאוכלוסיית העיר הזו מורכב מזוגות חד מיניים. אז אם אתם בעניין, זה כנראה גן עדן עבורכם, כמו שהוא לכל חברי הקהילה הגאה. מה שכן – מטופח ויפה שם, בנסיעה לאורך Santa Monica blvd.

המשכנו לכיוון בברלי הילס, כששוב אני מנצל את המיקום באוטו לצלם את הנוף העירוני המטופח, ושוב את עץ הפיקוס הענק והמפורסם

המשכנו ברחובות בברלי הילס, ועצרנו בפארק לזכרו של וויל רוג'רס. עצרנו לצילומים בגינה היפה שם
את הדרך חזרה עשינו בכביש צדדי קטן ומוסתר שעובר בתוך פרנקלין פארק, בו כבר היינו כמה פעמים (וראוי להגיע שוב למקומות אותם לא ביקרנו שם). הנה בכ"ז כמה צילומים גנובים


עוד בוקר יפהפה בחברותה נהדרת. תודה לגל על ההובלה ועל הכיף של הביחד.

המשך שבוע מוצלח לכולנו, חברים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)