יום חמישי, 24 באפריל 2014

החוף שוב קורא לי

הביקור האחרון בחוף אל מטאדור, הוליד לי פה 2 רשומות של צילומים (זו וזו). אבל גיליתי לכם אז שלא הייתי לגמרי מרוצה. נאלצתי אז להשליך הרבה מהתוצרת המצולמת, בשלל נסיונות צילומיים לא מוצלחים. למרות שמה שנותר לי בסוף היה מוצלח למדי, חשתי שהנושא לא מוצה.

אז באחד מימי השישי ירדתי שוב לחוף הזה. למרות שהשעה היא אותה השעה, לא מזיק לבקר שוב במקום שאוהבים. הרי השמים שונים, הגלים אחרים, היצורים ששם מתנהגים אחרת והאנשים גם אחרים. אז כך עשיתי, ולאחר בילוי של כשעתיים חזרתי הביתה עם שלל נאה של צילומים, שגם אם מדללים את הכפילויות ומנסים להישאר עם היותר טובות, זה עדיין גודש רציני. ובכ"ז, נראה לי שווה לשתף בשלל הזה כאן, ונראה איך אצליח לדלל, כי זה קשה. אשתדל להביא את הטובות ביותר.

דומם
נופי הסלעים, הגלים והשקיעה שהסתתרה (כי הזווית השתנתה מהפעם האחרונה)

צומח
לא הרבה צומח שם, אבל יש מעט בכ"ז, כולל שאריות של מה שפעם צמח

חי
עופות ימיים - שחפים, קורמורנים, שקנאים וחופמאים שחיים שם. כיף לצלם אותם

כמו כן, כצפוי, היתה שם פעילות אנושית מרתקת. אבל עליה כבר בנפרד, כי יש גבול לכמה אני יכול להעמיס על רשומה אחת, גם אם זה מטען משובח..

סוף שבוע רגוע לכולנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)