יום חמישי, 3 באפריל 2014

פרחים בונציה

די ברור שחוץ מצילומי נוף של התעלות והבתים היפים סביבן, צילמנו גם מקרוב, את היופי שהיה בשפע במקום - בתים, גינות, פרחים ואפילו בעלי חיים. מכיוון שיש לי הרבה תמונות יפות, ואני מנסה לא להעמיס יותר מדי על כל רשומה (ובכ"ז נכשל תדיר), אז הנה רשומת ההמשך הראשונה. והפעם - התמקדות בפרחים וצמחים. אמנם חלקחם כבר ראה חלק מהתמונות בפייסבוק (לא התאפקתי), אבל ראוי לתת להם כאן במה נכבדה:

 

חבר אחד שראה את צילומי הפרחים שלי (ויש לי רבים, כפי שאתם יודעים), ציין משהו על זה שאני מתחבר לצד הנשי שבי. לא שיש לי בעיה להתחבר לצד הנשי (דווקא מאוד אהוב עלי להתחבר לצדדים נשיים...), וגם לא לצד הזה שבי. רק שלא חשבתי על זה ככה. מעניין..

ועל ההמשך, עם עוד צילומים יפים, וגם חוויות מהדרך הביתה - בהמשך.


סופ"ש מהנה, אביבי ונעים לכולנו, חברים
וחג אביב שמח (בקרוב)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)