יום שני, 13 במאי 2013

תבניות חוזרות


בשנת 1971 קנה סבי את המכונית הראשונה שלו - קונטסה 1300 יד שניה (או שלישית, או חמישית). מן הסתם, זה יצר התרגשות במשפחה, ופתאום כל הרחובות בחיפה התמלאו קונטסות שלפני זה לא הבחנתי בהן בכלל, כאילו קונטסה זה רכב ממש נפוץ (והוא לא היה כזה גם אז).
הסיבה שנזכרתי בסיפור היא שקרה לי כצפוי דבר דומה, אחרי האתגר הצילומי שהציב לנו המנכ"ל איתו אני עובד, עליו סיפרתי ברשומה בנושא. עצם איזכור הרעיון של תבניות חוזרות (Patterns), גרם לי לחפש עוד תבניות כאלה, ובאופן לא מפתיע, כשהעין מכוונת לנושא מסוים רואים הרבה כאלה שלא הבחנתי בהם קודם.
מכיוון שתמיד יש איתי מצלמה – גם בעבודה וכמובן גם בבית, אני לא מפספס את ההזדמנויות ומצלם את אותן תבניות חוזרות. וכך יש לי חומר משובח לעוד רשומת צילומים, שאני מקווה שתמצא חן בעינכם אפילו שהצילומים אינם שגרתיים.
תבניות בעבודה – מסוע, גלילים ופרופילים של קרטון, ושלל בדים








מהפאטיו שלנו




הרעפים בגג

 
צילוניות

 
קירות לבנים – מהבית ואחרים





כמה ייחודיים מטיול בסנטה מוניקה – גדר מהגשר, קיר אריחים, תבניות בתים, קיר זכוכית `סדוקה` ועוד





וכמה אחרים – מפסח..

והנה שוב דוגמה טובה, שעם כיוון נכון של התודעה, ועם מצלמה, רואים הרבה יותר דברים מעניינים.
מקווה שנהניתם, חברים 
המשך שבוע מוצלח וחג שבועות שמח לכולנו
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)