יום חמישי, 23 בינואר 2014

יריד אומנויות באוק-פארק

מכיוון שנראה לי שראוי לעשות פסק זמן בדיווח המצולם מגני הנטינגטון, יפים ככל שיהיו, אנצל אותו לסגירת חוב ישן. זה חוב ישן שכיף להשלים - חוויה אומנותית שהיתה לנו ביוני, וגם עליה לא סיפרתי בזמן (בדומה לסיור בטופנגה). וגם במקרה הזה אני נאלץ לדלג על השלב החשוב של מתן קרדיטים מסודרים לאומנים שהיו שם מהסיבה הפשוטה שאינני זוכר במדוייק את הפרטים החשובים, וכרטיסי הביקור ששמרתי התבלגנו קצת. אבל בכ"ז יש מה לספר, אז אני משלים פה את החוב הקטן והיפה הזה.

ובכן, בעיר Oak Park הקרובה נערך יריד אומנויות בחודש יוני. שמענו עליו מאריאל, שלכבוד היריד הגיעה אימו להשתתף בו. היא פסלת מפורסמת, שמתישהו אספר פה גם עליה. ובכן, ירידים כאלה הם הזדמנות טובה לראות מגוון גדול של אומנויות, אמנויות (עם U  ועם O, כי בעברית זה נכתב דומה מדי). היה יפה שם, נחמד ומעניין, והנה כאן עיקר הרשמים:
מראה כללי

קרמיקה
כלים בגימורים מרהיבים שם כמה אומני קרמיקה שונים

מתכת
פסלים מחוטי מתכת (שנתנו לי לצלם רק מעט)

`תמונות מתכת` בצריבה ועיבוד שבבי

עץ
ריהוט מעניין ויפהפה

קישוטים, פסלים וכלים

ציור וצילום
כאן נכונה לנו הפתעה – לא ידעתי שדויד (בן של חברים) עוסק באומנות בכלל. אוהב את העבודות שלו, של עיבודים מעניינים לצילומים. אז נהנה להביא לפה מעבודותיו ולפרגן לו בכיף

מוזאיקה וויטראז`ים

צילום

תבליטים שונים ותמונות

תכשיטים
(היו לא מעט, אבל לא צילמתי הרבה, כי בנושא הזה האומנים תמיד רגישים וחוששים)

זכוכית
כלים (של מבחר מציגים)

אירוע יפה ומעניין נוסף, שמזכיר לי שכדאי לצאת לעוד כאלה. תמיד זה מעניין.

סופ"ש מהנה לכולנו

kiss

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)