יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

ביקור בארץ

ברשומת הקצרים האחרונה איחלתי לעצמי שהחודש הנוכחי יהיה טוב אפילו יותר מזה הקודם. רף שלא קל לעמוד בו, אבל נראה שכך הולך להיות. הרבה אקשן, שכולל טיולים, בילויים, עבודה מעניינת, ושתי טיסות מרתקות לענייני עבודה. האחת – לנאשוויל בטנסי, משם אני כותב לכם עכשיו. השניה לארץ. כן, אני מגיע לביקור מפתיע וקצר. קצר אפילו יותר מדי.

ובכן, העניין הוא שאני מעורב במיזם חדש. סטארט-אפ. לצורך העניין אנחנו (קבוצת המשקיעים) רוכשים מכונה, ויצא שהמכונה שנבחרה היא מתוצרת ישראלית. כמובן שמי שצריך לנסוע ולבחון אותה זה המהנדס שבצוות. אז אני שוב תחת כובע של מהנדס, ועם תוכנית פרטנית לבדיקת המכונה ואישור קנייה.
העניין הוא שבגלל אילוצי עבודה, לא הצלחתי לפנות לעצמי מספיק ימים לנסיעה הזו. רק לטוס לוקח כ-20 שעות, ובדרך הלוך יש לי המתנה בניו-יורק של כ-10 שעות (מוזמנים להציע הצעות). כך שאני מגיע לארץ ביום חמישי לפני הצהריים. ומכיוון שיום ראשון ויום שני הם ימי העבודה (שני אופציונלי), אין לי שום סיכוי לפגוש את כל מי שהייתי רוצה לפגוש. גם בקרב המשפחה, גם בין החברים בכלל, וגם פה, חברי לבלוגיה. אלא אם תסכימו ותצליחו להתגייס ליוזמה הבאה.

ובכן, בביקור הקודם במאי 2011, יזמה עננת לכבוד השושן הצחור (וגם לכבודי) יוזמה נפלאה – טיול בלוגרים מהנה בכרמל. היה כיף ממש. אז הפעם לא חיכיתי לעננת שתיזום, מה גם שההתראה מאוד מאוד קצרה, ויזמתי אני טיול שכזה. אבל ברור שאני לא יכול גם לארגן אותו ממרחקים, במיוחד כי אני טובע בעבודה, אז ביקשתי ממנה להציע נקודת מפגש, מסלול, שעה, והנחיות לארגון. בקיצור יזמתי לגייס אותה. ואיזה כיף שהיא נענתה והתגייסה. תודה, עננת devil

אז להלן הפרטים: הטיול המתוכנן ליום שבת בבוקר 26/10 בבריכות הדגים של מעיין צבי (קל"ב, צביה ואביטל), בשעה 10:00 - טיול טבע משותף, ונשנשת מתבקשת אחריו (תביאו מה שמתחשק, ובטח יהיה ביקוש). אשמח מאוד לפגוש את הנרקיס (שעננת טוענת שכבר יש סיכוי לפגוש שם), וכמובן את כולכם, חברים יקרים, שאת חלקכם פגשתי כבר במפגשים קודמים, ואחרים פגשתי עד עכשיו רק פה מעבר למסך.
הנה מפת הגעה למקום (מוזמנים להגדיל):

אשמח כמובן אם גם תאשרו הגעה, כך שההתרגשות לקראת המפגש רק תגבר.

נקווה שמזג האוויר יאיר לנו פנים, ושיהיה כיף כמו במפגשים הקודמים.
להתראות!


חוצמזה, מכיוון שברור שלא כל מי שרוצה יוכל להגיע, אולי נצליח בנוסף לארגן גם איזה מפגש ביום ראשון בערב. לא סגור עדיין ולא בטוח, אבל נשתדל.
בכל מקרה - מקווה להתראות devil

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)