יום רביעי, 14 בספטמבר 2011

השמורה הוולקאנית לאסן – אוגוסט 2011


עזבנו את חופיו היפים של אגם טאהו, והמשכנו בדרך לאורך הנהר המנקז את האגם מצפון עוד קטע קצר יחסית. ואז נכנסנו לדרך הררית ויפה, שעוברת בתוך יערות צפופים, נהרות זורמים ובתי חוות רחבי ידיים וציוריים, שפרות וסוסים מלחכים סביבם חפשי. צילמתי קצת מהמראה היערי ומאחד הנהרות שזרמו לצד הדרך:
 
בכניסה לשמורת לאסן יש מרכז מבקרים גדול מימדים. אבל לא רצינו להתעכב שם, אז כשקיבלתי בכניסה את המפה של הפארק ועלון קטן, ביקשתי מהש"ג לסמן לי את הנקודות היפות ביותר לאורך הכביש החוצה את הפארק (ככה זה בכל פארק). אז הוא סימן לי כמה נקודות יפות, ונכנסנו. די קרוב נמצאת האטרקציה הראשונה: מוקד וולקאני של כמה חורים באדמה הצבעונים הפולטים רדי גופרית ריחניים, ובריכת בוץ מבעבע. ניתן לגשת ממש קרוב (כמעט לטבול אצבע), אבל אני הסתפקתי בלצלם:
 
ליד אותה פינה זורם פלג קטן של מים, צמחיה יפה, ואפילו שתי איילות נראו לרגע לפני שנבלעו מהר בסבך. אז כמובן ששוב צילמתי:
 
המשכנו קצת הלאה, בכביש המתפתל ועצרנו בנקודת תצפית ראשונה למיני-פיקניק של ארוחת צהריים קלה. הנוף יפהפה ומשובץ בלא מעט שלוגיות שנותרו מהחורף שעבר שהיה מאוד קר ומאוד מושלג. ושוב, כמובן שצילמתי המון:
 
ממשיכים עוד ולא מתאפקים לעצור בנקודת תצפית נוספת ולצילום מתבקש של שני אגמונים קטנים (ואיש נינוח שישב להנאתו לקרוא למול הנוף. וגם לנו יש תמונה שם, אבל היא צונזרה מטעמי פרטיות של הליידי):
בהמשך הדרך עצרנו באתר קמפינג מוסדר לחופו של אגם קטן נוסף. שוחחנו קצת עם איזה זוג פנסיונרים שמעבירים את הזמן בנינוחות במקום. אני טבלתי רגליים באגם הקטן, נרעד מהקור ומקבל צמרמורת למראה משפחה שהשתכשכה במים הקרים. גם אותם צילמתי אבל מרחוק, וגם את האגם ומעט בסביבה:
 
בהמשך הדרך עוד אגמים שאותם לא צילמתי, אבל רגע לפני העזיבה לא התאפקתי וצילמתי את ההר היפה והמושלג למדי שחולש שם על הסביבה המיוערת:
 
לצערי לא הכנתי שיעורי בית היטב, ולא קראתי את הרשומה של עננת על הביקור במקום. אז פיספסנו את האישור של החולות הוולקאניים הצבעוניים, שמשום מה לא סימן לנו הש"ג בכניסה. טוב, אולי בביקור הבא (בקמפינג?).

ויתר הרשומות מהטיול - כאן

ובעקבות התקלה במסרים ביטלתי פרסום ושוב מפרסם. זה אמור לפור את העניין, לפי דבריה של מיטל. מקווה שעכשיו זה יעבוד. וסליחה על הטרדה למקבלי העדכונים בדואל. אולי זה יגיע פעמיים (נדע בהמשך).
וכמה טוב שלא שידרגו את כל הבלוגיה, עם "הבלוגיה החדשה". רק לדמיין מה היה קורה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)