יום חמישי, 29 בספטמבר 2011

מ-Crater Lake לפורטלנד – אוגוסט 2011

לאחר שנפרדנו מאגם המכתש המדהים ביופיו, המשכנו עוד כברת דרך על הרמה הוולקנית היפה, ואז התחלנו לרדת חזרה לכיוון הדרך הראשית שתוביל אותנו לפורטלנד. הירידה עצמה היא לאורך כביש הררי מיוער ויפהפה, לאורכו של נהר הזורם במקביל. מכיוון שהירידה ארוכה מאוד, לא התאפקתי וצילמתי כמה קליפים לאורך הדרך, שממחישים את היופי, אז שניים לדוגמה:
במורד הדרך ישנה נקודת מפגש נהרות, שלפי הספר היא ייחודית ומדהימה. אז ברור שעצרנו לתצפית (וצילומים). כנראה שלא ראיתי מספיק מפגשי נהרות, אבל לא הבנתי בדיוק מה מיוחד במפגש הספציפי הזה. אולי הסלעים המרשימים ששם, ואולי כמה צעירים שהתרחצו שם ואף קפצו למים מהמצוק. כן, גם אותם צילמתי. אז הנה מה שראינו, ומוזמנים להסביר לי את מה שלא הבנתי מעבר ליופי של המקום:
משם הדרך היתה קצרה לכביש מס` 5 שלקח אותנו לפורטלנד, לביתם של אביגיל, בעלה ושני הקטנים המקסימים. סה"כ נסענו באותו יום "רק" 578 ק"מ. לא נורא, ובנוף היפהפה הזה זה באמת עובר בקלות. ככה נראית הדרך, ולחיצה על המפה תוביל למפות של גוגל:

מקווה שאתם נהנים כמוני מהטיול הזה כולו, ומהחלק הזה שברשומה זו. היה כיף בדרך, וכיף לשחזר פה ולשתף בהנאה. ועל המשך הבילוי בעיר היפה פורטלנד – בהמשך.