יום חמישי, 4 בדצמבר 2014

קצרים 11-14

המדור החדשי הפעם שונה מעט. כפי שהודעתי ברשומת הקצרים של לפני חודש, תכננתי ואכן היתה הורדה של הפעילות שלי פה. בטח הרגשתם את זה בכניסות לרשומות שלכם, כשצברתי פער קריאה לא קטן. ואולי גם הרגשתם בירידה בכמות הרשומות החודשית לכמחצית מהממוצע החודשי לאורך השנה כולה. ככה זה כשעסוקים בעוד כמה עניינים חשובים של החיים.

היה צפוי שבעקבות בירידה במס' הרשומות, ישארו למדור הזה יותר נושאים לכיסוי. אבל לא כך קרה. לרוב אני מחזיק קובץ וורד פתוח, שצובר לאורך החודש נושאים לתזכורת על האירועים הראויים לציון. אבל לא עשיתי כך הפעם, ואני מנסה לדלות מהזיכרון את הדברים היותר חשובים של החודש. ולא ממש מצליח לי. ובכ"ז מנסה (ובסוף הצליח, כפי שתראו devil)

גדר
פרוייקט קטן היה לי בגינה – להתקין חתיכת גדר וכמה עבודות בתוך הבית. אז מצאתי את עצמי משלים רכישה של כמה כלי עבודה חסרים. ובכן, מסתבר שיש בכ"ז דברים שאני אוהב לקנות – כלי עבודה. יש משהו כייפי בזה, וכיף לראות את המגוון הגדול בהיצע. אז רכשתי מקדחה חדשה, מספרי פח, כמה מקדחים, דיסקים לחיתוך, פלאייר מתכוונן ואחד ננעל. משעשע, אבל זה באמת כיף.

אחחחח...
החורף הקודם היה חם באופן חריג. כך יצא שלא צמצמתי במאומה את הר העצים הגדול שהכנתי לאח, לחימום הבית. בימים האחרונים התחיל להתקרר ממש בערבים. וממש בערב האחרון של נובמבר היה מספיק קר לחנוך את האח בשימוש ראשון העונה. כיף כרגיל. מקווה להנות ממנו הרבה בחורף, וגם להנמיך את גודל הערימה הממתינה בחוץ. הנה, ככה זה נראה:


חג מתן תודה
ביום חמישי האחרון של נובמבר, נחגג כאן באמריקה חג מתן תודה (לרוב מכונה גם חג ההודיה, בפיהם של מי שלא מכירים אותי). כתבתי בעבר על החג היפה הזה, שבו עוצרים להודות על הטוב שבחיינו, ולומר תודה לאנשים שהשפיעו עלינו בטובם, ולארץ שבירכה אותנו בטובה. חג חילוני יפה. אנחנו חגגנו פעמיים, בשני אירועים מהנים עם חברים. אז זו הזדמנות לומר להם שוב תודה 


LinkedIn
לא בטוח שכולכם מכירים, אבל ישנה רשת חברתית מקצועית שנקראת בשם הנ"ל. זה כמו פייסבוק, אבל עם דגש מקצועי. שם יוצרים קשר עם בעלי מקצוע דומים, שומרים על קשר עם עמיתים לשעבר, משתתפים בפורומים מקצועיים, וכד'. אני כבר הרבה זמן רשום שם, אבל לא הייתי פעיל מדי. מדי פעם עדכנתי פרטים הכרחיים, אבל לא יותר מדי. והיה לי ברור שאני די מפספס, כי זו דרך טובה להרחיב את רשת הקשרים המקצועית.

לפני כמה שבועות שלחה לי חברה פרסום על סדנה חינמית להכרה טובה יותר של המדיום הזה. לא קרוב, אבל היה שווה את הנסיעה. למדתי כמה דברים, קיבלתי כמה טיפים, ובעיקר שאבתי עידוד להשתמש ברשת הזו יותר. ואני משתדל. (ומי שמעוניין, מוזמן להציץ כאן, בפרופיל שלי).

צילום
כצפוי, גם לצלם לא יצא לי הרבה החודש אבל בכ"ז: יצאתי עם חבורת הצילום המקומית ליום פעילות בקרפנטריה, שעליו התחלתי לספר, ברשומה על הבוקר במשתלה.

כמו כן, היה המשך ליום הזה שעליו עוד אספר. אבל הנה טיזר מהחוף:

בנוסף, ביקרנו בתערוכת המכוניות, אבל עליה גם סיפרתי, ועוד אשלים את הפרטים בהמשך, עם רשומה נוספת.

חוצמזה, לא צילמתי אבל נהניתי מאוד מהמבצע הידוע בנוגע לצילומי שחור-לבן. ומרוב התלהבות, המשכתי להעלות תמונות בפייסבוק. פתח לי את התאבון להבין יותר את הסוגה הצילומית הזו, ויתכן שעוד אביא גם לכאן עוד תמונות כאלה. הנה אחת שלא עלתה ברשומה הקודמת (אלא רק היום, פה וגם שם), ומאוד יפה לטעמי:


Restaurant Depot
אני אופה הרבה, וזה לא השתנה החודש. ובחודשים של הרבה אירועים, וחגים, המאפיה הביתית עובדת עוד יותר מהרגיל. ובכן, גיליתי רשת אספקה למסעדות שמוכרת במחיר אטרקטיבי ובכמויות גדולות. למי שרוצה סוכר בשקים, מלח במיכלים, מיונז בחביות וסירופ בדליים – זה המקום. ולי יש רק עניין פשוט שם – קמח. יש מגוון נאה של סוגים ובאריזות גדולות שמתאימות לי. אז אני קונה שקים של קמח מלא וקמח לבן רגיל (לא מולבן), בגודל של 22 ק"ג ובמחיר של כ-16$. לא רע.. זה מספיק לכמה זמן. גם צילמתי, לא ממש מוצלח עם הטלפון, אבל בכ"ז, להמחשה:


לסיכום
חודש נעים ודי פעיל באופן כללי, אבל פה בבלוגיה לא כ"כ. נראה שכך יהיה גם החודש הקרוב, הבא עלינו לטובה. בתקווה לבשורות טובות לכולנו.


וכמובן - איחולים לחודש מוצלח וסופ"ש נעים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)