יום חמישי, 11 בדצמבר 2014

משדרגים

בקליפורניה תלויים במכוניות, ואוהבים מכוניות (ואת המרחבים שהמכוניות אליהם לוקחות). בקליפורניה המכוניות יחסית זולות. וכן, אנשים פה מרוויחים לא רע בכלל. ובכן, מה יעשה מר זהבי המקומי, כשחשקה נפשו במכונית מיוחדת ושווה במיוחד? הוא יכול להוציא את הררי הכסף שלו על מכונית מיוחדת. אבל בסיפור הזה, מר זהבי זה שלנו רוצה קצת יותר. מה נראה לכם, שירכוש לעצמו סתם איזו מכונית סדרתית? הרי כזו (כמעט) כל אחד יכול לרכוש, וזה לא מיוחד. אפילו פרארי, למבורגיני, אסטון מרטין, רולס-רוייס, בנטלי וכאלה יש לא מעט על הכבישים. ומר זהבי שלנו בכ"ז רוצה להתבלט מעל להמונים עם משהו מיוחד.

ובכן, בדיוק בשביל מר זהבי ובני דמותו, התפתחה בסביבה שלנו תעשייה עניפה של שדרוג מכוניות. זה כולל שדרוגי ביצועים, שדרוגי צבע, מערכות סטריאו מוגזמות, גלגלים אדירי מימדים, אביזרים משונים (כולל מערכות הידראוליות שמקפיצות את המכוניות בריקודים מגוחכים). ולשחקנים בזירה העסקית הזו הוקדשה הקומה התחתונה של מרכז הכנסים בתערוכה. בהחלט מיצג מרשים הרימו שם, ועבדכם כיתת רגליו ללקט חדשות וצילומים מעניינים, כך שתוכלו גם אתם לדמיין עצמכם בכלי רכב מיוחדים אם תזכו פעם להגיע למעמדו של מר זהבי בסיפור הזה. ולהלן הרשמים (והגיגים נלווים):

כבר בכניסה מוצגת שורה נאה של מכוניות שוות במיוחד:
טסלה ספורטיבית, למבורגיני, צמד פרארי, מוסטרנג וניסאן GTR

היה משהו שלא ראיתם בתמונות הנ"ל, כי השתדלתי שלא תראו. אבל פתאום תפסתי את עצמי כמו העתודאי מהבדיחה הטכניונית הוותיקה, לפיה "אם תיכנס לאולם ההרצאות בחורה ערומה ותיעמד מול הלוח, העתודאים יצעקו עליה לזוז כי היא מסתירה..."
כי בתמונות האחרונות ממש פיתלתי את הגוף כדי שצמד דוגמניות לא תסתרנה לי את הנוף המכני הנאה.

ובכלל, היו המון דוגמניות ארוכות רגליים על עקבים גבוהים, שהחזירו לנו הקהל מבט ממרום 200 הס"מ שלהן (כולל העקבים המכובדים). מאיפה אספו כזה אוסף של ארוכות?
אולי ראיתם כמה בתמונות הקודמות, אבל ממש באופן אגבי. אז החלטתי, ככה לקראת סוף הביקור בתערוכה, לתת גם להם מקום מכובד, כראוי להן ולעבודתם הקשה.
אז כשצילמתי את הקמארו (עם סט הרמקולים הבלתי אפשריים שלה), לא התחמקתי למצלם את זו עם הבורדו וחברתה, למרות שהפנתה אלי את הישבן

וממול, כשצילמתי את השורה של הלמבורגינים הלבנים, התייחסתי בכבוד לדוגמנית שהציע לי 'פוזות' לצילום

ופה, רכב עבירות קיצוי, ג'יפ ססגוני

מן משאית בלתי מובנת

למבורגיני דיאבלו – אייקון של ממש

ועוד סידרה של למבורגיני אוונטאדור, למבורגיני גייארדו ופרארי

כאמור, גם מי שחשקה נפשו ברולס רוייס אצילית, יש סיכור שלא יסתפר הצביעה המשמימה של היצרן, ויחשוב בקומבינציות אחרות של צבעים, או אולי חישוקי גלגלים עצומים

ובקצה האולם (כיאה) תצוגת שדרוגי רכבי שטח ל- Red Neck המופנם

מחווה לנוסטלגיקנים כמוני, שגדלו על ההילה המטורפת של הלמבורגיני קונטאש עצומת הגלגלים ועתירת הביצועים, יחד עם עוד כמה למבורגינים יותר צעירים

פורד 40-GT  האקזוטית, התשובה האמריקאית לאירופיות האצילות, לקורבט ולוויפר

משאית גרר הזוייה ממש

ולסיום – לקט של למבורגינים (יש להם נוכחות שם), פרארי, פורשה, לוטוס, מרצדס ועוד כמה אחרים


סה"כ תערוכה מוצלחת למדי. ולחובבי רכב כמוני זה כיף של ממש. מקווה שנהניתם גם אתם, מהרשומה הזו ומהתערוכה בכלל.

סוף שבוע טוב ומוצלח לכולנו (בקרוב)

למכורים הרציניים:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)