יום ראשון, 14 בדצמבר 2014

יומולדת

הנושא החם היום בבלוגיה זה יומולדת, בזכות החגיגה של עדי, המנהלת (ושוב, גם פה, איחולים למזל טוב לה).

אבל בלי קשר לנושא החם היה לי כוונה לכתוב היום משהו, מהסיבה הפשוטה שזהו הנושא החם האישי שלי היום devil

הבעיה היא שאין לי מושג כ"כ מה לכתוב. כי אם 50 זה ,Party ה-51 של שנה שעברה זה After Party, התחושה היא ש- 52 הנוכחי זה No Party. ובאמת, אין לי כ"כ מצברוח בימים האלה.

אישית, בכמה היבטים, התקופה האחרונה אינה פשוטה, ויש לא מעט אתגרים. חלקם מורכבים ומטרידים. נכון שהיו השנה לא מעט דברים טובים, חוויות נהדרות, טיולים יפים ושלל הנאות, אבל איכשהו בסופה של השנה המצב פחות קל. העתיד נראה מורכב בהרבה היבטים (וברור שאני די סתום פה, כי יש מגבלות גם לחשיפה שלי).

גם חגיגות גדולות לא תכננתי, והבהרתי לסביבה הקרובה שאני מעדיף לחגוג בקטן. איכשהו, זו הדרך שלי להנמיך צפיות כדי לא להתאכזב. השריטות שלי..

גם בבלוגיה פה, איכשהו המצברוח קצת שפוף. בשנה שעברה ארגנתי לעצמי חגיגה יצירתית קטנה, כשציינתי בכיף 1000 רשומות. הישג נאה ביותר. וגם השנה הייתי פעיל פה למדי, וצברתי עוד 146 רשומות. רק שלאחרונה אין לי כ"כ זמן להשקיע פה, ונראה שכולנו קצת עסוקים כי רואים שיש הרבה פחות תגובות לרשומות. אז אולי אני קצת עייף מזה, ומנצל את התירוץ של הזמן החסר להוריד הילוך (או שניים)?

ולמרות זאת, כבר מזמן אימצתי את האמירה הנהדרת של רוכבי האופניים, ש-"אם קל לך, אתה בירידה..". אז לא כ"כ קל, ואני מאוד מקווה שאני בעליה. גם אם לא תמיד מרגיש את זה. ואכן, יש כמה היבטים שאני חש בבירור שאני מתפתח, לומד, מתקדם. אז אולי יש בכ"ז מספיק סיבות לאופטימיות? אני מקווה..

אז אסיים בלאחל לעצמי בריאות לי ולמשפחה וליתר יקיריי, שקט תעסוקתי וסיפוק, והמשך התפתחות אישית. וגם, עוד הרבה שנים של צבירת חוויות טובות, וכיף בלשתף בהן פה ובכלל.

ותודה לכולכם שאתם חלק מחיי, פה ובמסגרות החיים האחרות - בתגובות, בצפיות, בהעשרה ובחום האנושי. באמת שאוהב אתכם. תודה!!


ותודה לאילנה על התמונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)