יום ראשון, 7 בדצמבר 2014

קרפנטריה

כמו שכבר התחלתי לספר, ביום בו יצאנו לצלם בעיירת החוף היפה, Carpinteria, אחרי שביקרנו במשתלה היו לנו עוד כמה תחנות מתוכננות.

הנקודה הבאה תוכננה לשטחי ההצפה – שטחי  ביצה בצפונה של העיירה. הסתבר שהיו יבשים למדי, ולמעט אנפה בודדה לא נראו במקום הרבה ציפורי מים, כפי שקיווינו. ובכ"ז צילמנו קצת:

האנפה הבודדה

החברים המתגודדים והנוף הכללי

עשבים קטנים דמויי אצבעות בשרניות

שיחים שמפיצים ברוח את זרעיהם המנוצים

ועוד שיח בפריחה צנועה

משם להפסקת צהריים בדוכן פופולרי מקומי שדי אכזב. לאחריו, הצצה למבשלת בירה שלא פתחה שעריה לאיזור הייצור המעניין יותר. אבל בכ"ז צילמנו קצת, בעיקר את פסי הרכבת, כשבדיוק עברה שם רכבת. אז הנה כמה תמונות מהמקום:
הפסים והרכבת

אגרטל פרחוני – זה מה שהצלחתי לצלם שם במבשלה. ואפילו מבירה לא נהניתי..

ומשם לחוף, לסיום היום החביב הזה. ושם לא התאכזבנו כלל. כי מעבר לתמונות שקיעה, ראינו במקום את האטרקציה המשמעותית של המקום – מעיין הזפת. אבל הנה עיקרי הדברים, עפ"י הסדר הנכון:

חבורת שחפים שחגה/סביב ראשם של משפחה, שהיו נדיבים מספיק להאכיל אותם. כנראה שהיה להם טעים

ציפורי חוף זעירות וחביבות, שאחרי כל גל נסוג חיטטו בחול וכנראה מצאו שם מה לאכול, וברחו בריצה מהירה חזרה כשהופיע גל חדש. היו מתוקים, וזכו ממני ללא מעט תמונות לאורך השהות שם, עד השקיעה

KELP  טרי שנתלש ונסחף על החול, מזמין חיטוטים של עורב לנסות ולמצוא שם גם משהו

הר זפת שנאסף שם מהחוף, וקצת הלאה – קיר הנביעה של זפת טריה

גם שחפים וחפמי היו שם

וכלב שנהנה להשתובב, כשהבעלים זורק לו למים איזה דובון פרווה, והוא קופץ אחריו להביאו

ועוד כמה תמונות חופיות בערב היורד, ובדקות השקיעה
חוזרים לאוטו, והערב יורד ונהיה חשוך. עצרנו לרגע לצלם מראה מהגשר, שבגלל החשיכה יצא די מטושטש (התעצלתי לשלוף את החצובה שכבר קופלה). אבל במשחקים של עיבוד קיבלתי משהו שנראה כציור, אבל השתכנעתי שאין לו מקום פה.

משם התקפלנו לנסיעה חזרה. בדרך עוד עצרנו לארוחת ערב, אבל אין תמונות. היה כיף גם בלעדיהן..

לסיכום – כיף של יום. כמו הרבה חוויות, גם לצלם נחמד יותר ביחד.