יום שישי, 21 במרץ 2014

בחוף אל מטאדור

בהמשך לסדנת הצילום שבה הייתי בחוף לפני כשנה, פתחתי בפייסבוק קבוצה שמטרתה לשתף בצילומים וגם ליזום פעילות חברתית יחד. הקבוצה פעילה יחסית, אנשים מעלים תמונות ומספרים על המקומות שאליהם הגיעו לצלם. נחמד.

לקראת סוף פברואר יזם ריצ'ארד הליכה משותפת לחוף היפה שבמאליבו. אז נפגשנו בחניה הקטנה, חמישה צלמים וירדנו לחוף. אני ניסיתי כל מיני תרגילים עם עדשות ומיני שטויות, כך שהרבה תמונות הלכו בסוף לפח. חבל שלא עצרתי שם בשטח ובדקתי לפחות כמה מהן, כי הייתי מגלה כמה מהשטויות בזמן ולא שורף עליהן הזדמנויות יפות. ובכ"ז, נשארו לי כמה תמונות ששווה להביא לכאן. אז הנה המנה הראשונה, של הטבע החופי הנחמד ששם, עם כמה סימני ציביליזציה:

עופות ימיים
שחפים, קורמורנים ושוב כמה חופמאים שרצים על החוף

גלים, סלעים והמפגש ביניהם


המדרגות של ברי המזל ישר לחוף

צמח זעיר שרציתי לתת גם לו כבוד, ואחד פליט קטן מהים

אני משער ששמתם לב שהתעלמתי מיתר האנשים שם על החוף. ולא, לא היינו לבד שם. היו כל מיני פעילויות של כל מיני אנשים, צלמים, זוגות ודוגמניות (כמעט) מעורטלות. אז את התמונות האלה, אם יתאים אביא ברשומה הבאה. וכמובן, היתה שקיעה. את זה בטוח שאביא devil

סוף שבוע מהנה לכולנו, חברים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)