יום ראשון, 9 במרץ 2014

צילום ב- Point Dume


ברשומה על בת הים המקומית, סיפרתי על הביקור שלי בחוף Dume עם קן. כאמור, אחרי לא מעט הצעות הוא נעתר להצטרף, לשמחתי. ובתור המארח של גיחת הצילום הזו, הבחירה על איפה ומה נפלה עלי. אם החורף היה גשום יותר, ייתכן והיינו הולכים לפארק של נקיק מאליבו הסמוך, שיוצא לנו לעבור ממש מול הכניסה שלו בתדירות גבוהה. אבל לא היה גשם, והכל היה יבש למדי. אז חשבתי ש- Point Dume יכול להיות רעיון מוצלח במיוחד. אבל קצת חששתי, כי קשה למצוא שם חניה, וכבר יצא שלפני זמן מה, חיכיתי עם אדם שיתפנה איזה מקום, עד שהתייאשנו. אבל היתה גם תוכנית חלופית, שמזל שלא נזקקנו לה.

חונים בפינת של דרך "צד הצוק" עם שדירת "מבט הציפור, ממש ליד השלט של השמורה:


ובכן, הסיבה שבגללה בחרתי את החוף הזה היא מגוון הנושאים המעניינים לצילום. יש שם נוף נהדר, בעלי חיים, ים יפה, צמחיה ופרחים, מקדמי אבנים ואחרים, נוף אנושי ומיני אטרקציות מזדמנות (כמו בת הים של הרשומה הקודמת). אז היו לנו באמת הרבה כאלה, הרבה מאוד, אפילו. ולאחר סלקציה כואבת (תמיד קשה לי עם זה), הנה המבחר, לפי הנושאים:

קו החוף, הצוקים ושלל הנופים המרשימים של המקום הבולט הזה שבמאליבו

בעלי חיים - דורס שלא זיהיתי Osprey, שצפה אל הנוף, שחפים, שקנאים, מגלן Long-billed Curlew (תודה על התיקונים והתוספות, מוטי ועננת), חופמי, אנפה (לבנית קטנה), צדפות ולטאה שהשתזפה

וגם אנשים - קן שמצלם את הלטאה ועוד דברים, גולשים ומטיילים על החוף

קצת פרחים

סלעים מעניינים ומרקמים שכבתיים נהדרים

וכל מיני אחרים

נראה לי שהצליח לי לעורר את התאבון של קן, כי דיברנו בהמשך עם רכישת מצלמה עבורו. וזה עשינו כל הדרל היפה במעלה ההרים לכיוון הבית.

מוצ"ש מהנה ושבוע טוב לכולנו, חברים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)