יום ראשון, 23 במרץ 2014

מצלמים (ומצולמות) בשקיעה

כפי שברור, בחוף ההוא היו גם אנשים. לא מעט אפילו. החוף הזה הוא אטרקציה ידועה, והרבה מגיעים לצלם שם. או סתם להנות בחוף היפה. ומכיוון שיש שם שלל מצלמות, אף אחד לא שואל את האחרים אם אפשר לצלם, כי כולם שם בתוך הפריימים של כולם. אז הנה המשך הרשמים מהביקור הזה, ומה שהצלחתי לחלץ ממנו באיכות סבירה:

הנה דוגמה למחזה שרואים שם לא פעם – חתן וכלה. את החתן לי צילמתי, אבל הכלה ממש דיגמנה לי, אז צילמתי

למשל השניים האלה, שלרגע נתנו לי תחושה שאני בחוף דדו. במיוחד כשלמשחק נלווה פסקול בעברית...

על החוף הסתובבו גם כמה צוותים שנראו כמצלמים חומר מהסוג שרואים לפעמים על לוחות שנה התלויים במוסכים מסוג "יוסף וחליל – מכונאות כללית"  או בני דמותם. כאלה

השקיעה התקדמה, וכמובן שעיקר תשומת הלב היתה ממוקדת בה. וזה מה שצילמתי

עוד זוג חביב שלווה בצלם, כנראה לרגל איזה אירוע

ושוב, ממש בינינו, הסתובבו הצוותים ההם שהפכו לפרובוקטיביים יותר, כשלצוות הצטרפה עוד דוגמנית חסודה, לא פעם נתקעים לנו ממש לתוך הפריים


שמח שבכ"ז יצאו לי מגיחת הצילום הזו כמה דברים נחמדים, ושתי רשומות עמוסות למדי. וגם הבנתי איפה מצולמים צילומים "כאלה" ובעיקר למדתי עוד כמה דברים בצילום. מקווה גם שהרשומה לא צהובה מדי..

שבוע מהנה ומוצלח לכולנו, חברים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)