יום חמישי, 5 בספטמבר 2013

גני העולם

אחרי שסיימתי את סדרת הרשומות הארוכה על הטיול שלנו לצפון קליפורניה, זה הזמן לחזור ולהשלים פה קצת פערים. ובכן, בתחילת יוני תאמנו לסופש לצאת לכמה סבבי צילום בפארקים של הרי לוס אנג'לס, אותם אני לא מספיק מכיר. אז בשבת בבוקר ב-9:00, הייתי אמור להגיע אליו ולנסוע יחד. לפעילות הצילום הזו הזמנתי את אילנה, חברה שגרה לא רחוק ממני, שכבר יצא לנו לצלם יחד בסדנת הצילום בפברואר בחוף, וכבר נדברנו לצאת ולצלם יחד שוב. אילנה היתה מתוכננת להגיע אלי בערך ב-8:15, ושניסע יחד.

קמתי בשעה המתאימה, התארגנתי בשקט, וכשהצצתי בטלפון ראיתי הודעה חדשה – גם לא יכול לצאת איתנו. כמה דקות אח"כ, דפיקה בדלת – אילנה ובתה מגיעות. טוב, אין טעם לדבוק בתוכנית המקורית שהשתבשה לצילומים בסביבת LA. דיון קצרצר ובוחרים בגני העולם. נכון, כבר ביקרתי בהם כמה פעמים, וצילמתי בהם בכיף. אבל בשעות אחרות, ועם ציוד שונה. ובעיקר – עם נסיון שונה.

צילמתי המון שם. וכך גם אילנה, וגם בתה צילמה איתנו. איכשהו, ביחס לשתיהן, אני מגלה שאני חסר סבלנות. מדלג מהר מנושר לנושא, מתעצל להעמיד חצובה, ומצלם מהר. והרבה. אבל עדיין, אני די נהנה מהתוצאות הספונטאניות. אולי הייתי נהנה יותר אם הייתי מקדיש מחשבה לכל תמונה, כמו צלם רציני. מתישהו אולי אתבגר, אבל בינתיים, כמו החרקים שם, אני מדלג בחדווה מפרח לפרח.

סה"כ, אחרי סינון ראשוני נותרו בידי כמעט 600 תמונות. המון!! אז בסבלנות אביא אותן לכאן (במנות סבירות), ומקווה שתהנו.

כבר בחניה מקבל את פנינו עץ מגנוליה, על פרחיו המרשימים. אבל אני מתמקד באלה הנמוכים, שלובנם החל כבר להצהיב, וגם אחת בשיא פריחתה
שני פרחים, אחים, נצפים שם קרוב לכניסה
ערוגה ארוכה מושכת את תשומת ליבנו, עם פרחי מרווה כחולים סגולים. אז מנסים עליהם מגוון צילומים בזוויות שונות. וכמונו, נמשכים אליהם גם הדבורים, וגם הן זוכות להצטלם
 
בגנים אני מדביק את אילנה בהתלהבותי מקליפות עצים, ומצלם שם לא מעט
עץ ה- Atlas Cedar המחטני מזמין התייחסות
מזרקת המדרגות מזמינה גם היא כמה ניסויים בחשיפות שונות
אחד מהפרחים הפופולריים בגינון, שכמעט בטוח שכבר נתקלתי בשמו, אבל מתקשה לזכור או למצוא עכשיו, מספק נושא ראוי לניסויים וצילומים שונים
פתאום, ממש לידנו, מתרוצץ לו ארנבון מתוק. משום מה הוא לא מאוד פחד, וכך איפשר לצלם אותו בכיף, בסדרות רציפות שגם הפכו לאנימציות (תודה, גוגל)
אמנון ותמר, קטן, צנוע, ורטוב מהשקיית הבוקר, מזמין התייחסות קרובה ונלהבת

טוב, נראה שמספיק להפעם. ההמשך יבוא..
אז קבלו את הצרור הזה, כצרור פרחים לשנה החדשה

בתקווה שתהיה לנו טובה, מוצלחת, בטוחה ומהנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)