יום שלישי, 4 ביוני 2013

רובע פנסי הגז - סן דייגו

בילינו כמה זמן באזור הטיילת והמרינה, כפי שכבר קראתם כאן, אך כשהתחיל הרעב לדגדג כיוונו עצמנו לרובע האקשן בעיר – רובע פנסי הגז (Gaslamp Quarter). הרובע הזה מהווה את מרכזה של העיר כיום, ואחרי ששוקם הפך לאטרקציה, עם מבנים מהתקופה הויקטוריאנית, הרבה אווירה ואקשן של בילויים.
נסענו מהרציף, למרות שניתן גם ללכת ברגל, וחנינו באחד הרחובות המרכזיים. משום מה לא היה עמוס. עשינו סיבוב התרשמות (וצילום) ברגל, נהנים לראות את המקום מלא מסעדות, בארים ומקומות שמבטיחים גם בילויים ליליים. וזה מה שצילמתי שם ברחובות:
אחרי סיבוב רגלי נכנסנו למסעדה הודית. זו שלא הצלחנו להשתחל אליה בביקור עם אבי ואחי כחודש לפני. היה לא רע, אם כי אני מתקשה לומר שהתמוטטנו מעונג. לפחות צילמתי:
המשכנו ברגל, לעזור לעיכול. מכיוון מערב, מהכניסה לרובע, נשמעו קולות מוזיקליים. אז נמשכנו וגילינו הופעה חביבה של להקה על הבמה, וקהל מגוון צופה בהנאה. אז עצרנו להנות גם אנחנו – מהמוסיקה והאווירה:
עוד קצת שוטטות, וחזרנו לאוטו שלקח אותנו למנוחת צהריים קצרה. בערב שוב חזרנו לשם, להידחק בקושי בפקקי התנועה. אלפי צעירים וצעירות (במיני ועקבים מתחייבים) משוטטים ברחובות ומתגודדים בכניסות למועדונים הרבים, וכל המסעדות והבארים הרבים שוקקי פעילות. נחמד! חבל שלא יכולנו לשוטט, כי לא מצאנו חניה. אז כמה סיבובים באוטו, ועברנו לרובע האיטלקי לארוחת ערב.