יום שבת, 15 ביוני 2013

הגלריה לאמנות מודרנית - לה הוייה


כשרווינו מהשקנאים ואריות הים, השארנו את הרכב בחניה ועלינו מעט לכיוון מרכז העיירה היפה (La Jolla, למי שלא עקב). ידענו שיש שם חנויות יפות ושלל גלריות שנחמד להציץ בהן. כך נראית העליה מהפארק שעל מצוק שמעל האוקיינוס:

כבר בעליה נראה מבנה יפה מימין שבחזיתו פסלי מתכת אבסטרקטיים אך מרשימים. בהמשך הסתבר שהם של האמן Matt Devine (שחבל שלא ראיתי יותר משלו, כי מאוד אהבתי):

אז ברור שנכנסנו לשם, לגלריה ההיא. כבר בכניסה עמד לפנינו פסל מיוחד של טבעת גדולה, מין ביגלה בקוטר של מעל למטר מעץ ומתכת, שרימז על מה שבפנים – אומנות מודרנית (התמונה הראשית). ובפנים, נמשכנו במיוחד לצבר פסלים שמשלבים בעיקר עץ (כמו הביגלה) של האמן הקוריאני  Jaehyo Lee



תמונת קיר - בגדול ובתקריב


היו שם עוד פסלים של אותו לי, העשויים עץ חרוך (ומושחר) שעליו תקועים המון מסמרים וברגים מעוקמים, המושחזים לשטח חלק יחסית. מעניין:


ועוד עץ מעניין מפלדה בלתי מחלידה (גם משלו):

על הקירות מגוון ציורים. משכו את תשומת ליבי הצבעוניים של Kimber Berry:

לרוב לא מתאפשר לצלם בגלריות כאלה, אבל אני משתמש במילת הקסם "בלוגר" שפותחת דלתות, חיוכים ורצון לשיתוף פעולה. אז כל התמונות צולמו ברשות, והנה חובי לחברה – מדובר בגלריה Madison, וגם עלעול באתר שלהם יפה, אז מוזמנים.
בילינו שם כמה דקות ארוכות, נהנים מהיצירות השונות, הנוף מהמרפסת והצילומים. אבל הבטן שלחה אותות שהגיע הזמן לחפש משהו לאכול. אז זה מה שעשינו. אבל על זה בהמשך.

עיר יפהפיה, שאני שמח לחלוק אתכם רשמים ממנה.
שבוע טוב לכולנו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)