יום שלישי, 18 ביוני 2013

HANG

תמונה מהרשת
לפני שאתם מתחילים לקרוא את הרשומה, בקשה לי אליכם – הפעילו את הרמקולים של המחשב, התחילו את הסרטון הבא, וקראו תוך האזנה (מותר להציץ למעלה בסרטון, בהנאה):
אין לי מושג איך הגעתי לקטע הראשון מהסדרה שאני משתף כאן. כי אחת מההנאות המוזיקליות זה להאזין ביוטיוב ולעבור הלאה מקטע לקטע. אני מניח שכך גם הגעתי אליו, אבל אני לא באמת בטוח. זה גם לא משנה.
בטח כבר הצצתם וראיתם את השניים שמנגנים על הכלי המוזר הזה, דמוי הכלי לאפיית פיתות דרוזיות. הכלי הוצג לראשונה בשנת 2001 ע"י שני מפתחים שוויצרים. מנגנים עליו בתיפוף בידיים על נקודות שונות בהיקף, כך שכל נקודה מפיקה צליל אחר. מאז כבר הוצגו דגמים מתקדמים שלו, ואני מניח שהפופולריות תוליד עוד שכלולים.
עוד מידע בויקיפדיה – בעברית ו-באנגלית.
מכיוון שהכלי קל, עמיד (כנראה) וחדש יחסית, הוא הפך לאטרקטיבי לצעירים במופעי רחוב, וכאלה גם יתר הקטעים שאליהם התמכרתי.
אז להנאתכם, כמה קטעים נבחרים. מוזמנים להתענג:
ובין האומנים גיליתי גם ישראלי – לירון מאן. ומכיוון שלא ניתן להטמיע את הקטע, מוזמנים ללחוץ על הקישור - כאן

אין לי מושג אם הכרתם את זה לפני. לי זה חדש.
איזה כיף לשוטט ולגלות כאלה תגליות devil

המשך שבוע מוצלח לכולנו


                                 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)