יום שני, 7 בנובמבר 2011

סיבוב איזורי

בסופ"ש יצא לי לבלות קצת עם הבת. היא חזרה רעבה מבילוי עם חברה. אז יצאנו לאכול בהמבורגריה הקרובה. פעם בכמה זמן זה בסדר ואפשר להתמודד עם הקלוריות המיותרות.
אחרי הזלילה יצאנו לסיבוב בהרים המקומיים. בטיול ל- Sandstone Peak נפתח לי התיאבון לדרך ההררית המתפתלת הזו, וזו היתה הזדמנות מצויינת לבדוק אותה בעצמי בנהיגה. וגם לצלם טיפה בדרך. אז הנה המפה (כולל קישור), ואחריה הנוף:

ירדנו להסתובב קצת על חוף האוקיינוס. השפל חשף לא מעט סלעים שעליהם צדפות (לא אכלנו) ולא מעט יצורים נוספים כמו כוכבי ים ומין קונוסים ירוקים שנראו כמו מהסרט הנוסע השמיני:

ובכלל, בגלים והסלעים יוצרים מראות נהדרים, אז ברור שצילמתי:
לא היינו שם לבד. כמונו היו עוד לא מעט חברה שבאו לבחון את החוף מקרוב, יחד עם הבת הפרטית:

אח"כ עברנו בחוף שבו צילמנו את תמונת הבלוג שלי לאור השקיעה (חוף El Matador), רק שלצעירה היה קר, והיא גם ביקשה כבר לחזור הביתה כי היה לה תכנון לבילוי גם בערב. אז ויתרנו על השקיעה, אבל לא על כמה תמונות מהמצוק המרשים הזה (ובתי המיליונרים שסביבו):
סה"כ סיבוב נחמד יחד, של כ-70 ק"מ של נהיגה הררית מתפתלת ויפה, והצצה לחוף היפה הזה של האוקיינוס השקט העצום בפינה הזו של העולם.