יום שבת, 23 באוגוסט 2014

מסיבת יומולדת

לאבא לא היו תוכניות ברורות לגבי היומולדת וגם לא רצונות מוגדרים. הכתף שנפגעה לו כמה שבועות קודם הגבילה אותו, והעכירה קצת את המצברוח. אז תפסנו יוזמה, אחי ואני, וארגנו לו מסיבה. לבקשתו, הוזמנו רק בני משפחה. ואין לנו הרבה. אז הזמנו את ברוך ומגדי (ז"ל, כמה מוזר להגיד), יאיר ואורנה, דוד וזהבה, מילן ויהודית, ירדנה ושאול, יואל וזהבה, משפחת קפלן ועוד כמה בני משפחה שלא הצליחו להגיע. וכמובן, אחי ומשפחתו הקרובה, קרן ואני. לא הרבה מדי.

גם כיבוד הזמנו – סנדביצ'ים, שתיה, עוגות, פיצוחים ועוד כמה דברים שאני לא מצליח לזכור. גם שולחנות נוספים, כלי הגשה ומפות. שיהיה נחמד בחצר שלהם, על הדשא הקטן. אבל לא בזה השקענו אנרגיה. ממילא זה קצת קשה מהצד השני של העולם.

בין לבין, היה גם מינגלינג משפחתי מהנה והנשנשת המתבקשת. והיתה גם אורית שדאגה לצלם יפה. טוב, צלמת מקצועית:

זירת ההתרחשות

האורחים ובעל השמחה

התוכי על עץ השקד שמשך תשונת לב

אבל היה צריך גם למלא את הזמן המשותף במשהו. אז הוכן מבעוד מועד האלבום המרגש שהכנו לו. ובו הכנסנו תמונות מאירועים לאורך לחייו, ולתוכו שיבצנו ברכות שביקשתי מהנוכחים לשלוח לי מראש. חוץ מזו הארוכה שאני כתבתי (ושיתפתי כאן), הוסיפו ברכות גם דורון, ברוך, גיא, דוד והדודים מברזיל – דיטה וסוזי. כשנפשלף האלבום הוא הוגש לאבא כמתנה ארוזה, וגרם לו להתרגשות של ממש. ואח"כ עבר בין יתר האורחים שנהנו לראות גם את עצמם בתמונות.

אבל לא כולם חשבו לקרוא ממש, אז התחלתי אני לקרוא לכולם את הברכה (ומכיוון שהיתה ארוכה מדי, דיללתי קצת). וגם דורון, ברוך ודוד קראו לו את הברכות שכתבו. והוא התרגש באמת (הצליח לנו):

דוד (בן דודה) הזכיר איך היה שובה קהלים עם תרגילי קוסמים וזריזות ידיים, ואני הזכרתי את הנגינה שלו על עיפרון). זה העיר את אצלו את חידק הבמה שהיה רדום יותר מדי שנים. אז הוא שלף מהארנק קוביות שש-בש שנמצאות אצלו שם תמיד להרשים קהלים (בעיקר של נשים), והדגים יכולות. וגם הדגים קטע נגינה קצר, אפילו שהשיניים כבר לא שלו אלא שאולות:

כצפוי, היה גם הקטע המסורתי עם הנרות על העוגה והמשאלה. הוא היה בסדר, אבל לא לקחתי צ'אנס ועזרתי קצת מאחור:

כמה כיף היה לראות אותו שמח ככה, זוכה לחום ואהבה שהוא כ"כ אוהב. וכמה כיף היה לראות שיוזמת האלבום הצליחה גם היא, וגרמה להרבה שמחה. ובנוסף, מבחינתי זו היתה גם הפגישה האחרונה עם מגדי, כי כאמור, לפני כמה ימים היא נפטרה.

שבוע טוב ורגוע לכולנו, חברים
ואיחולים להרבה שמחות משפחתיות :-)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אשמח כמובן לתגובות. תודה :-)